اخبار بازی

جزئیاتی فراوانی از بازی The Division Heartland فاش شد

یکی از اینسایدرهای داخلی شرکت یوبیسافت جزئیات فراوانی از گیم‌پلی Tarkov-Style بازی The Division Heartland را به همراه اطلاعات دیگری از آن فاش کرد.

اوایل سال گذشته‌ی میلادی بود که شرکت یوبیسافت (Ubisoft) از بازی The Division Heartland رونمایی کرد. این بازی یک برداشت جدید از مجموعه‌ی Tom Clancy’s The Division است که توسط استودیوی رد استورم انترتینمنت (Red Storm Entertainment) در حال توسعه قرار دارد و تا روز گذشته هیچ اطلاعات تکمیلی از آن در دسترس نبود. اما امروز یکی از اینسایدرهای داخلی و مطرح یوبیسافت یعنی تام هندرسون (Tom Henderson) جزئیات جدیدی از این بازی را منتشر کرد.

همانطور که از نام این بازی پیداست، بازی The Division Heartland به جای شهرهای بزرگی که در بازی‌های گذشته‌ی این مجموعه دیده بودیم در یک محیط شهری کوچک اتفاق می‌افتد. نام شهر مورد نظر نیز Silver Creek است و گیمرها در این شهر یک پایگاه عملیاتی جدید را در داخل یک پیست اسکیت متروکه راه‌اندازی می‌کنند. در مورد گیم‌پلی، تمرکز اصلی بازی Heartland روی حالت Storm است.

حالت Storm در این بازی یک تجربه‌ی PvPvE که تا حدودی شبیه به سبک بازی Escape from Tarkov یا شاید حتی Hunt: Showdown را ارائه می‌کند. بازیکنان در این بازی باید تا رسیدن به نقطه‌ی استخراج، زنده بمانند، لوت کنند، کرفت کنند و با همراهی یاران خود به مبارزه با دشمنان هوش مصنوعی و گیمرهای دیگر بپردازند. علاوه بر حالت Storm، حالت Extraction نیز در این بازی وجود خواهد داشت که اساساً به عنوان یک حالت متمرکز روی PvE عمل می‌کند.

شهر Silver Creek در این بازی به گیمرها اجازه می‌دهد تا همانند بازی‌های دیگر این مجموعه به شخصی‌سازی اسلحه‌ها، ظاهر شخصیت خود و موارد این چنینی بپردازند و با آماده‌سازی کامل به سراغ ماموریت‌های خود بروند. در طول هر راند از مراحل بازی، یک گاز سمی از مکان‌های تصادفی در اطراف نقشه پخش می‌شود و شش دسته از دشمنان که Vultures (یا همان کرکس‌ها) نامیده می‌شوند، به سراغ گیمرها خواهند آمد. این شش دسته Flankers ،Grunts ،Heavies ،Sharps ،Hooters و Technicians نام دارند. همچنین سه کلاس از جمله Weapons Expert ،Medic و Survivalist برای شخصیت‌های بازی در نظر گرفته شده است که گیمرها می‌توانند یکی از آن‌ها انتخاب کنند.

در مجموع تام هندرسون پیشرفت کلی بازی را خوب ارزیابی می‌کند و حتی ممکن است که به زودی شاهد ارائه‌ی جزئیات رسمی بیشتری از آن باشیم. طبق اعلام یوبیسافت، بازی The Division Heartland در طول سال مالی 2023 برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *