اخبار بازی

بازی Atomic Heart حدود بیست ساعت خواهد بود

استودیوی Mundfish به تازگی در مورد بازی جدید خود یعنی Atomic Heart صحبت‌های جالبی کرده است. برای شروع باید گفت که ظاهرا به پایان رساندن این بازی حدود بیست ساعت زمان خواهد برد.

نقش‌آفرینی اکشن اول شخص استودیوی Mundfish یعنی Atomic Heart چند وقتی می‌شود که در دست توسعه بوده است و بالاخره قرار است طی سال 2022 منتشر شود. این بازی در اتحاد جماهیر شوروی یک دنیای موازی در سال 1955 جریان دارد و شما نقش یک مامور KGB به نام P-3 را بازی می‌کنید که باید وارد یک ساختمان دولتی شود. در این ساختمان شما با ربات‌های عجیب و غریبی مواجه خواهید شد که قصد کشتن شما را دارند. Mundfish گفته که حس عجیب و غریب دنیای بازی از قصد است.

در تریلرهای اخیر بازی شاهد ترکیبی از گان پلی، توانایی‌ها و مبارزات جالبی بودیم که خبر از چرخه‌ی گیم‌پلی جذابی می‌دهند. وبسایت GamingBolt به تازگی با توسعه‌دهنده بازی مصاحبه کرده و در مورد آن اطلاعات جدیدی کسب کرده است. این طور که به نظر می‌رسد هدف Mundfish برای مدت زمان بازی حدود بیست ساعت است. البته در نظر داشته باشید که این می‌تواند با در نظر گرفتن محتوای جانبی بازی هم باشد.

بازی Atomic Heart قرار است در نیمه‌ی دوم سال 2022 و بین ماه‌های سپتامبر و دسامبر برای ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، پلی‌استیشن 5 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *