اخبار بازی

نینجا تئوری: Hellblade 2 باعث می‌شود عنوان اول شبیه به یک بازی مستقل به نظر آید

تمیم آنتونیادس، پایه‌گذار نینجا تئوری، در مورد یکی از اهداف اصلی بازی مورد انتظار Hellblade 2 که پیشی گرفتن از بازی اول است صحبت می‌کند.

آنتونیادس در گفت‌وگویی با وبسایت NME توضیح داد که جاه‌طلبی تیم سازنده، رسیدن به ایده‌ی «دریافت و ارائه‌ی فرمی واقعی و واقع‌گرایانه» است. او در این باره گفت:

هدف ما در مورد Hellblade 2 تنها بی‌نقص کردن آن نیست، بلکه قصد داریم تجربه‌ای را به ارمغان بیاوریم که باورپذیر و اصلاح شده باشد. در مورد مقیاس و عظمت نیز باید بگویم که این پروژه‌ای جاه‌طلبانه محسوب می‌شود. من فکر می‌کنم که Hellblade 2 باعث شود بازی اول شبیه به یک اثر مستقل دیده شود.

بیش از 40 منطقه در ایسلند مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا در نهایت بهترین آن‌ها انتخاب شده و با انجین Hellblade 2 اسکن شوند. لباس‌های واقعی مختلفی نیز اسکن شده‌اند و ملینا یورگنس (Melina Juergens)، بازیگر نقش سنوئا، برای بازی دوم با یک متخصص فنون رزمی تمرین کرده است.

آنتونیادس در ادامه توضیح داد:

ایده‌ی ما باورپذیری است و به عبارتی قصد داریم همه چیز را واقعی و باورپذیر خلق کنیم. بهترین راه برای رسیدن به چنین هدفی این است که همه چیز را بر اساس نمونه‌های واقعی اسکن کنیم.

جاه‌طلبی کلی نسبت به بازی اول در مبحث جامعه و مذهب نیز شکل می‌گیرد. در حالی که Hellblade 1 بیشتر یک تجربه‌ی شخصی و ماجراجویی فردی بود، بازی دوم تمی کلی‌تر به خود می‌گیرد.

آنتونیادس همچنین متذکر شد که بازی اول با الهام از فیلم Ex Machina به کارگردانی اَلکس گارلند (Alex Garland) ساخته شده بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *