اخبار بازی

شرکت BOE سریع ترین نمایشگر مخصوص بازی جهان را معرفی کرد

شرکت BOE طی مراسمی از جدیدترین محصول خود، سریع‌ترین مانیتور مخصوص بازی، با نرخ تازه‌سازی 500 هرتز رونمایی کرد.

این مانیتور دارای صفحه نمایش 27 اینچی Full HD است و شامل پورت خروجی هشت خطی eDP، با زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه و پشتیبانی از طیف رنگی واقعی 8 بیتی می‌شود.

به نقل از Tom’s Hardware، علت ارائه‌ی چنین نرخ تازه‌سازی بالایی در این مانیتور، نوآوری شرکت BOE در ادغام صفحه‌ی‌ نمایشگر با یک پنل اکسیدی با قابلیت جابه‎‌جای زیاد است.

پیش از این سریع‌ترین مانیتور گیمینگ با نرخ تازه‌سازی 360 توسط Asus Rog ساخته شده بود.

BOE شرکتی پیشرو در فناوری نمایشگرهای نیمه هادی – اکسیدی به شمار می‌رود که چگونگی رسیدن به دانش ارائه‌ی مانیتور 500 هرتزی را توضیح می‌دهد.

کاربران برای بهره‌مندی حداکثری از این مانیتور باید یک گیمر باشند در غیر این صورت برای کاربران عمومی، این مانیتور تفاوت زیادی فراتر از یک عملکرد نرم‌تر برای استفاده‌های روزمره مانند مرور وب، مشاهده نخواهند کرد.

مقدار هرتز به این معناست که در هر ثانیه چند بار تصویر روی صفحه به‌روز می‌شود. به این ترتیب، اگر کاربر یک کارت گرافیک با قدرت کافی روی سیستم خود نصب کرده باشد، به دلیل نرخ فریم در ثانیه (fps) بالاتر، کاهش تاخیر ورودی و موارد دیگر، می‌تواند از یک تجربه بازی پیشرفته بهره‌مند شود.

اگرچه مانیتور گیمینگ جدید BOE مطمئناً پر زرق‌ و برق است و به راحتی از نرخ تازه‌سازی سریع‌ترین مانیتورهای بازی در بازار امروز فراتر می‌رود، اما مهم است که توجه داشته باشید این مانیتور همچنان دارای صفحه نمایش Full HD است.

BOE هنوز قیمتی برای این مانیتور 27 اینچی خود مشخص نکرده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *