اخبار بازی

این بازی بسیار خاص و ویژه خواهد بود

آقای Jim Jagger به عنوان یکی از توسعه‌دهندگان بازی GTA 6 اخیراً در توییتی به این عنوان اشاره کرد و آن را خاص و منحصر به فرد خواند.

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) در روز جمعه تایید کرد که بازی به شدت مورد انتظار GTA 6 در حال توسعه است. متأسفانه، این تایید تنها خبر رسمی‌ای است که از این بازی منتشر شده و اطلاعات دقیقی از GTA 6 در دسترس نیست و حتی ممکن است که نام این عنوان نیز تنها به عدد 6 خلاصه نشود. از طرف دیگر، اخیراً آقای جیم جَگر (Jim Jagger) به عنوان طراح ارشد انیمیشن‌های استودیوی راکستار طی توییتی به ویژه بودن این بازی اشاره کرد.

وی با اشاره به کلمه‌ی “Special” در این توییت تاحدودی به گفته‌های اینسایدرهای مختلف در مورد جاه‌طلبانه بودن این بازی و وجود مکانیک‌هایی در آن از جمله رشد تدریجی نقشه‌ی بازی، پویا بودن محیط‌ها از جمله ساخت و سازهای تصادفی، هوش مصنوعی نسل بعدی و حافظه‌ی بلند مدت NPCها و رویدادهای طبیعی از جمله سیل و طوفان که تا به حال نظیرشان را در هیچ بازی دیگری ندیده‌ایم اشاره نمود؛ چرا که عمده‌ی اینسایدرها در وصف این بازی از این کلمه استفاده می‌کردند.

این [بازی] قراره خاص باشه…

Jim Jagger

طرفداران مجموعه‌ی Grand Theft Auto، سال‌ها است که به دنبال کسب اطلاعاتی در مورد بازی GTA 6 هستند. لازم به ذکر است که آخرین نسخه‌ی این مجموعه یعنی Grand Theft Auto V برای اولین بار در ماه سپتامبر سال 2013 برای پلی‌استیشن 3، ایکس باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر شد.

soosmar
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *