اخبار بازی

صحبت طراح ارشد Dying Light 2 در مورد مشکل نرخ فریم و پردازنده گرافیکی ایکس باکس سری اس

طراح ارشد استودیوی تکلند (Techland) اعلام کرد که این تیم روی مشکلات co-op، موشن بلور و حل برخی افت‌های نرخ فریم بازی Dying Light 2 Stay Human کار می‌کند.

پس از توسعه‌ای طولانی مدت و تاخیری ناگهانی، سرانجام بازی Dying Light 2 Stay Human در دسترس قرار گرفت و گیمرها به خوبی از آن استقبال کردند. این عنوان توانست به رقم بی‌نظیر 274,983 پلیر همزمان در بازه‌ی اوج دست پیدا کند. با این وجود، بازی از باگ‌ها، گلیچ‌ها و مشکلات ریز و درشتی رنج می‌برد که تیم سازنده در حال برطرف کردن آن‌ها است.

در کنار مشکلات مربوط به بخش co-op، طرفداران به عدم وجود موشن بلور و FOV اشاره کرده‌اند که سبب مشکل Motion Sickness می‌شود. طراح ارشد بازی، تیمون اسمکتالا (Tymon Smektala) در واکنش به این اعتراضات گفت:

ما در حال حاضر و به عنوان قدم اول مشکل co-op را برطرف می‌کنیم. ایراد Motion Sickness نیز در اولین پچ حل خواهد شد. سپس به سراغ FOV و موشن بلور نیز می‌رویم.

بازی روی کنسول ایکس باکس سری اس با نرخ فریم 30 اجرا می‌شود که یک عقب‌گرد بزرگ نسبت به سری ایکس است، زیرا سری ایکس حالت‌های 4K و 60 فریم بر ثانیه را در خود جای داده است. اسمکتالا به این نکته اشاره کرد که نرخ فریم روی این کنسول را بررسی خواهند کرد، اما در حال حاضر پردازنده گرافیکی به کار رفته در این کنسول آن‌ها را عقب نگه داشته است. گیمرهای PC نیز مشکلات مختلفی را گزارش داده‌اند که بخش عظیمی از آن‌ها باگ در گیم‌پلی محسوب می‌شوند.

بازی Dying Light 2 Stay Human در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *