اخبار بازی

سانتامونیکا برای پروژه‌ی بزرگ بعدی خود استخدام می‌کند

با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز سانتامونیکا (Santa Monica)، به نظر می‌رسد که سازنده‌ی بازی God of War Ragnarok، ساخت پروژه‌ی بعدی خود را آغاز کرده است.

استودیوی سانتامونیکا به دنبال یک کارگردان هنری جدید است، اما از آنجا که کارگردان هنری اثر God of War Ragnarok از قبل مشخص شده و این وظیفه به آقای رافائل گراستی (Rafael Grassetti) سپرده شده، می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که این کارگردان جدید، روی عنوانی معرفی نشده و جدید کار خواهد کرد.

در توضیحات این شغل “اثر جدید معرفی نشده”، “ماجراجویی جدید” و “پروژه‌ی بزرگ و جدید” نوشته شده است. با توجه به این متن مشخص است که عنوان مدنظر جدید و نو خواهد بود، اما از ژانر این بازی اطلاعاتی داده نشده است. در ادامه‌ی این متن آمده که فرد مورد نظر روی یک بازی “ژانر تعریف کننده” و در خلق استایل “شخصیت‌ها، محیط‌ها و موجودات” کمک خواهد کرد. می‌توانید توضیحات کامل این شغل درخواستی را در پایین مطالعه کنید.

از زمان انتشار اولین نسخه‌ی فرنچایز God of War، این استودیو تنها روی این سری فعالیت می‌کرده و تصور این که بازی جدید این استودیو، از فرنچایز محبوب و موفق God of War نباشد، دشوار است. از طرف دیگر اریک ویلیامز (Eric Williams)، کارگردان عنوان موردانتظار God of War Ragnarok، اعلام کرده بود که این بازی خاتمه دهنده‌ی داستان نورث این سری است. با توجه به صحبت‌های آقای ویلیامز خلق فرنچایزی جدید توسط سانتامونیکا پس از انتشار God of War Ragnarok، دور از انتظار نیست.

بخشی از هوادارن باور دارند که این بازی جدید توسط کوری بارلوگ (Cory Barlog) در دست ساخت است و آقای بارلوگ در کنار تهیه‌کنندگی بازی God of War Ragnarok، تیمی جدید را جمع می‌کند. آقای بارلوگ طبق رسم استودیوی سانتامونیکا، پس از کارگردانی بازی God of War که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، از کارگردانی دنباله‌ی آن کناره‌گیری کرد و این وظیفه را به آقای اریک ویلیامز سپرد. با این حال آقای بارلوگ در استودیوی سانتامونیکا حضور دارد و اشاراتی به یک اثر جدید داشته است.

احتمالات مختلفی برای آینده‌ی استودیوی سانتامونیکا وجود دارد. بخشی از هواداران باور دارند که این استودیو در حال تکمیل دو تیم است تا بتواند روی دو بازی AAA به طور همزمان فعالیت کند و هر دوی این عناوین از فرنچایز God of War خواهند بود. بخشی دیگر از گیمرها بر این باور هستند که این استودیو به دنبال ساخت یک فرنچایز جدید است.

بازی مورد انتظار God of War Ragnarok زمانی در سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.

Ali984
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *