اخبار بازی

شایعه: بازی استودیوی Deviation Games برای سال 2024 برنامه‌ریزی شده است

طبق جزئیات فاش شده، بازی اول شخص شوتر Deviation Games که با همکاری پلی استیشن توسعه می‌یابد، در سال 2024 به عنوان یک بازی جهانی عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Oops Leaks، بازی شوتر اول شخص سرویس‌محور استودیوی Deviation Games برای عرضه در سال 2024 برنامه‌ریزی شده است و تیم سازنده قصد دارد برای سال‌ها یا حتی نسل‌ها از آن پشتیبانی کند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این عنوان با هدف مطرح شدن در سطح جهانی مراحل توسعه را طی می‌کند، در طول زمان بخش‌های داستانی کامل و سنگینی در کنار حالت‌های چندنفره دریافت خواهد کرد و همچنین انتظار می‌رود تا سال آینده اولین جزئیات از آن به اشتراک گذاشته شود.

ما در مراسم سامر گیم فست (Summer Game Fest) سال گذشته شاهد رونمایی از این استودیو و پشتیبانی پلی استیشن از آن بودیم. استودیوی Deviation Games توسط اعضای کلیدی تیم سازنده Call of Duty: Black Ops پایه‌گذاری شده و شامل اعضای مستعدی می‌شود. ما منتظر اولین بازی آن‌ها هستیم، اگرچه هفته‌ی گذشته اعلام شد که دومین شعبه‌ی آن در کانادا تاسیس شده است.

سونی مدتی پیش اعلام کرد که قصد دارد تا مارس 2026 تعداد 10 بازی سرویس‌محور را منتشر کند و احتمالاََ عنوان در دست ساخت توسط Deviation Games یکی از این آثار باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *