اخبار بازی

الکترونیک آرتز به دنبال فرصت برای تصاحب چند شرکت است

با توجه به آمار مالی جدید منتشر شده از سوی الکترونیک آرتز، این شرکت علاوه بر معرفی چند بازی جدید در آینده به دنبال فرصتی برای تصاحب چند شرکت دیگر است.

در حالی که چندی پیش شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) از چند بازی جدید Star Wars رونمایی کرد، به نظر می‌رسد که همچنان چند بازی معرفی نشده نیز در بین پروژه‌های این غول صنعت بازی‌های ویدیویی وجود دارد. این موضوع اخیراً توسط انتشار آمار مالی الکترونیک آرتز مشخص شد و احتمالاً این شرکت حدود 3 یا 4 بازی معرفی نشده‌ی در حال توسعه دارد.

همچنین، مدیر مالی الکترونیک آرتز یعنی آقای بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen) در این اعلامیه که تأیید می‌کند که این شرکت به دنبال فرصتی برای تصاحب چند شرکت (به کارگیری کلمه‌ی Companies به جای Studios) دیگر است. وی در این اعلامیه چنین اظهار داشت که:

ما برخلاف هر سال در این مقطع زمانی آماده‌ی ارائه‌ی توضیحات کامل نیستیم، اما نکاتی را خاطر نشان خواهیم کرد. بدیهی است که کلید ترقی و رشد ما مواردی مانند FIFA و خدمات لایوسرویس بوده‌اند. همچنین، Madden، هاکی و ورزش های دیگر نیز در این دسته قرار می‌گیرند. واضح است که بازی Apex Legends به تکامل خود ادامه داد و رشد شگفت انگیزی از آن را شاهد بودیم. همچنین، ما یک بازی موبایلی از Apex Legends خواهیم داشت که دقیقاً از تاریخ انتشار آن آگاه نیستم.

ما یک بازی Need for Speed در دست توسعه داریم و سه یا چهار بازی دیگر که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند. بنابراین، می‌توانید تصور کنید که ما همیشه سعی می‌کنیم راه‌هایی را برای رشد سالانه از طریق ساخت بازی‌های جدید، آی‌پی‌های جدید و گسترش دامنه‌ی عناوین خود بیابیم. همچنین، خرید شرکت‌های جدید که هم‌اکنون به دنبال فرصت‌هایی برای انجام هستیم نیز در دستور کار قرار دارد.

با قراردادهای بزرگ اخیری که توسط سونی و مایکروسافت بسته شده است، خرید شرکت‌های جدید توسط کمپانی‌های بزرگ‌تر دیگر شوکه کننده نخواهد بود. همچنین، در مورد بازی‌های معرفی‌نشده‌ی الکترونیک آرتز نیز باید این نکته را در نظر بگیرید که ممکن است این عناوین برای معرفی در سال‌های آتی در نظر گرفته شده باشند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *