اخبار بازی

رییس EA معتقد است که Battlefield 2042 در بلند مدت عملکرد خوبی خواهد داشت

رییس کمپانی EA یعنی آقای اندرو ویلسون (Andrew Wilson) معتقد است که استودیوی DICE می‌تواند عملکرد فاجعه بار Battlefield 2042 را در روز عرضه جبران کند.

‌همان‌طور که می‌دانید، توسعه دهندگان عنوان Battlefield 2042 تصمیم گرفتند که فصل اول این بازی تاخیر خورده و در تابستان سال 2022 آغاز شود. رییس EA در نشستی به مشکلات عنوان Battlefield 2042 در روز عرضه اعتراف کرد و از برنامه‌های این کمپانی برای رفع ایراد‌های این اثر صحبت کرد.

Battlefield 2042 برای تیم ما همیشه یک پروژه جاه‌طلبانه بود و توسعه دهندگان ما سعی کردند عنوانی با حالت‌های جدید، گیمپلی پویا و نبرد‌هایی با مقیاس بزرگ و 128 پلیر بسازند و علاوه بر این موارد ما هدف‌های بیشتری نیز داشتیم. کارمندان ما هنگام توسعه‌‍‌ی این اثر از راه دور و در خانه با چالش‌های بسیاری مواجه شدند. هنگام انتشار بازی ما مطمئن بودیم که Battlefield 2042 در وضعیت پایداری قرار دارد، اما هنگامی که این عنوان به دست مخاطبین رسید مشکلاتی را گزارش کردند که ما انتظار آن‌ها را نداشتیم.

اندرو ویلسون در مورد ایرادات موجود در طراحی بازی و آپدیت‌ها نیز توضیح داد:

ما در مورد طراحی این اثر تصمیماتی گرفتیم که همه‌ی طرفداران Battlefield موافق آن نبودند. ما در قبال ارائه‌ی پتانسیل کامل محتوای این بازی متعهد هستیم. در حال حاضر آپدیت‌های بزرگی در حال آماده‌سازی هستند، مخاطبین ما می‌توانند در هفته‌‌های آینده شاهد انتشار آپدیت‌هایی باشند که به طرز قابل‌توجه‌ای تجربه‌ی این اثر را تغییر می‌دهند. برنامه‌ی ما برای انتشار محتوای بیشتر تغییر پیدا کرده و فصل اول این اثر در اوایل تابستان آغاز خواهد شد. در حال حاضر ما قصد داریم به همراه جامعه‌ی طرفداران خود پایه‌ی اصلی بازی را تقویت کنیم.

همچنین اندرو ویلسون در مورد آینده‌ی این اثر اظهار داشت:

من معقتدم که در بلند مدت این اثر عملکرد بسیار خوبی را به ثبت می‌رساند.

همچنین ایشان به سابقه‌ی DICE در برگرداندن عناوین سابق خود اشاره نمود و با توجه به صحبت‌های ایشان به نظر می‌رسد که به توانایی DICE در جبران عرضه‌ی فاجعه‌بار Battlefield 2042 اعتماد دارد.

با این که نمی‌خواهم چنین چیزی را قبول کنم، اما این اولین باری نیست که DICE یک بازی را با وضعیت نامناسب منتشر می‌کند و سپس به ارتقای آن می‌پردازد. توسعه دهندگان DICE بار‌ها چنین کاری را انجام دادند و من معتقد هستم که این استودیوی توانایی خارق‌العاده‌ای در تغییر هسته‌ی کلی بازی و برآورده کردن خواسته‌های طرفداران دارد و این همان کاری است که DICE در آن خبره است.

همان طور که می‌دانید، در این کنفرانس EA اظهار داشت که آمار فروش عنوان Battlefield 2042 کمتر از حد انتظار بوده و از اعلام آمار دقیق فروش آن خودداری نمود، اما آن‌ها معتقدند که عملکرد واقعی این اثر باید به صورت بلند مدت بررسی و قضاوت گردد. همان‌طور که می‌دانید EA قصد دارد دنیایی واحد از فرنچایز Battlefield ساخته و تغییرات ساختاری عظیمی در آن اعمال کند. اولین قدم‌های EA در راستای رسیدن به این هدف استخدام طراح سری نام‌آشنای Halo یعنی آقای مارکوس لتو (Marcus Letho) برای اضافه کردن روایتی معنی‌دار به سری عناوین Battlefield بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *