اخبار بازی

بازی Gotham Knights و Hogwarts Legacy در 2022 منتشر می‌شوند

مدیر عامل وارنر مدیا (Warner Media)، جیسون کیلار (Jason Kilar)، به تازگی در مورد عرضه‌ی دو بازی مورد انتظار Gotham Knights و Hogwarts Legacy صحبت کرده است. او اطمینان داده که این دو بازی قطعا در سال 2022 منتشر خواهند شد.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت، WB Games دو بازی مهم را در سال 2021 عرضه می‌کرد. با این حال هر دو بازی Gotham Knights و Hogwarts Legacy موفق به رسیدن به پنجره‌ی عرضه‌ی خود نشدند و شاهد تاخیر خوردن آن‌ها بودیم. عرضه‌ی این دو بازی تا 2022 تاخیر خورد. با این حال اخبار چندانی در رابطه با این دو بازی منتشر نشده و بسیاری معتقدند که این نشانه‌ای برای تاخیر خوردن دوباره‌ی این دو بازی است.

همین موضوع باعث شده تا بار دیگر ناشر دو بازی در مورد آن‌ها صحبت کند و به طرفداران اطمینان بدهد که دیگر شاهد تاخیر خوردن آن‌ها نخواهیم بود. جیسون کیلار، مدیر عامل وارنر مدیا، به تازگی در یک سری توییت به صحبت در مورد آثار وارنر مدیا در سال 2022 پرداخت. یکی از توییت‌های او در رابطه با عرضه‌ی طیفی از بازی‌های مورد انتظار بود. تصویر Gotham Knights و Hogwarts Legacy به این توییت متصل شده بود.

این اولین باری نیست که وارنر مدیا اطمینان داده Hogwarts Legacy در سال 2022 منتشر می‌شود. به علاوه برخی از گزارش‌ها خبر از عرضه‌ی Gotham Knights در بهار 2022 می‌دهند. در هر صورت هر دو بازی به هنگام عرضه بر روی پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و پلتفرم PC عرضه خواهند شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *