اخبار بازی

شایعه: بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 زمستان 2022 عرضه می‌شود

آقای تام هندرسون، ژورنالیست معروف معتقد است الکترونیک آرتز بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 را زمستان سال ۲۰۲۲ میلادی روانه بازار می‌کند و تریلر معرفی این بازی را پیش از برگزاری رویداد E3 امسال نمایش می‌دهد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

با توجه موفقیت تجاری و همچنین استقبال کم‌نظیر منتقدان از بازی Fallen Order که در جهان جنگ ستارگان جریان دارد، تقریبا بر همگان مستجل بود که الکترونیک آرتز و استودیو Respawn Entertainment مجددا سراغ این آی‌پی خواهد رفت و دنباله (یا دنباله‌های مختلف) را برای آن می‌سازند. هر چند که ناشر هنوز به صورت رسمی از نسخه دوم رونمایی نکرده اما، در موقعیت‌ها و کنفرانس‎‌های مختلفی، سران EA از علاقه  و توجه خود به Fallen Order سخن گفته‌اند. آگهی استخدام اخیر ریسپاون نیز به صورت ضمنی نشان می‌دهد که دنباله فالن اوردر در دست ساخت است.

در ماه دسامبر سال میلادی گذشته، گزارش‌های مختلفی درباره بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 منتش شد. به عقیده برخی الکترونیک آرتز این بازی را پیش از برگزاری رویداد E3 امسال رونمایی می‌کند و اواخر سال میلادی جاری یا اوایل سال ۲۰۲۳ آن را روانه بازار خواهد کرد. مدتی پیش ژورنالیست و اینسایدر شناخته شده و معتبر، آقای تام هندرسون نیز درباره این بازی اظهار نظر کرد. بر اسا گفته‌های آقای هندرسون و به نقل از منابع وی در EA و Respawn، فالن اوردر ۲ زمستان سال ۲۰۲۲ میلادی روانه بازار می‌شود.

با فرض صحیح بودن گفته‌های آقای هندرسون، باید گفت میان Star Wars Jedi: Fallen Order و دنباله آن نزدیک به سه سال فاصله زمانی بوده که مسلما بخشی از آن به علت شیوع جهانی ویروس کرونا است. در چنین شرایطی نمی‌توان درباره تاریخ انتشار هیچ محصولی اظهار نظر قطعی کرد و باید منتظر تایید رسمی ناشر و سازندگان باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *