اخبار بازی

فصل دوم Call of Duty Warzone به تعویق افتاد

شرکت اکتیویژن (Activision) اعلام کرد که عرضه‌ی فصل دوم عنوان بتل رویال Call of Duty Warzone برای تمرکز روی مشکلات گیم‌پلی و باگ‌ها به تعویق افتاده است.

همان‌طور که می‌دانید، مدتی است که هواداران سری CoD چندان خوشحال نیستند، زیرا هر دو عنوان Call of Duty: Vanguard و Warzone Pacific در حال حاضر با انواع باگ‌های آزاردهنده، تعادل در سلاح‌ها و مشکلات گیم‌پلی مواجه شده‌اند. با کم شدن صبر این هواداران، اکتیویژن وعده داد که اصلاحاتی در راه است و اکنون اعلام کرده‌اند که محتوای فصل 2 بازی را تا تاریخ ۲۵ بهمن (14 فوریه) به تاخیر انداخته‌اند تا روی کارهایی که باید انجام شود تمرکز کنند. این شرکت درباره‌ی موضوع ذکر شده، اظهار کرد:

تا به امروز، ما تعدادی به‌روزرسانی را توسعه داده‌ایم، اما باید کارهای بیشتری انجام شود. به همین دلیل، ما تصمیم گرفته‌ایم شروع فصل دوم را در Warzone Pacific و Vanguard به 14 فوریه موکول کنیم. ما از این زمان برای ارائه‌ی به‌روزرسانی‌ها، از جمله بهینه‌سازی برای گیم‌پلی، تعادل بازی (از جمله تعادل سلاح و تجهیزات)، ثبات عملکرد، رفع اشکالات و برای اطمینان از سطح کلی پولیش برای بهبود تجربه‌ی پلیرها در سراسر Vanguard، Warzone Pacific، Black Ops Cold War و Modern Warfare استفاده خواهیم کرد.

به‌روزرسانی‌های آتی چندین نگرانی مطرح شده توسط جامعه‌ی پلیرهای ما و سایر مشکلات را برطرف خواهد کرد. تنظیم حلقه‌ی اصلی گیم‌پلی، مکانیک و تعادل یک تمرکز مداوم و مهم برای ماست. این اصلاحات برای پلتفرم انتخابی شما یعنی دو نسل از کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی و همچنین به طور کلی در گیم‌پلی بازی روی هر پنج پلتفرم، اعمال می‌شود.

بازی Call of Duty: Vanguard هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 در دسترس است. Call of Duty Warzone نیز برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن در دسترس ثرار دارد و از طریق قابلیت Backward Compatibility روی ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پلی‌استیشن 5 نیز قابل تجربه است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *