اخبار بازی

کن لوین: بازی جدید Ghost Story Games نزدیک به زمان انتشار معرفی می‌شود

آقای کن لوین (Ken Levine)، خالق مجموعه بایوشاک در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرد هنوز فرصت مناسب برای رونمایی از بازی جدید Ghost Story Games و ایشان فرا نرسیده‌است و این پروژه نزدیک به زمان انتشار و اتمام روند ساخت رونمایی می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک برای اکثر مخاطبان مسن‌تر و بویژه در نسل هفتم، آقای کن لوین یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌ها در صنعت بازی‌های ویدویی است. بازی‌هایی مانند Thief: The Deadly Shadows ،System Shock 2 و مجموعه بایوشاک از جمله بازی‌های مطرح ایشان است. پس از عرضه بایوشاک ۳، ایشان ۲k Games را ترک کردند و مدتی را به استراحت پرداختند. آقای لوین اکنون به عنوان سرپرست تیم خلاقیت و نوآوری و همچنین رئیس استودیو Ghost Story Games، در این استودیو فعالیت دارند.

ایشان اخیر با وبسایت WCCFTech مصاحبه‌ای نسبتا طولانی داشته‌‎اند و درباره مسائل مختلفی از جمله پروژه‌های قبلی و مچموعه بایوشاک صحبت کردند. در بخش از مصاحبه آقای لوین گفتند قصد ندارند بازی جدید Ghost Story Games را زودتر از موعد مقرر معرفی کنند و نباید میان زمان معرفی و انتشار فاصله زیادی باشد:

دوست ندارم مسیر معرفی زود هنگام بازی را پیش بگیرم. فکر می‌کردیم بتوانیم بازی را زودتر معرفی کنیم اما، برنامه‌ها مطابق انتظار پیش نرفت. نمی‌خواهم زمان زیادی بین انتشار و معرفی بازی فاصله باشد، زیرا در چنین شرایطی زمان زیادی برای ایجاد هایپ و انتظار از بازی وجود دارد و باعث می‌شود انتظارات از سطح بازی فراتر رود و از طرفی مخاطب دوست دارد بداند دقیقا چه محصولی در انتظار او است.

آقای لوین همچنین گفتند معرفی این بازی هم باعث می‌شود مخاطبان غافلگیر شوند و هم ممکن است کمی دلزده شوند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *