اخبار بازی

بازی Battlefield 2042 به کمترین میزان بازیکنان خود رسید

با توجه به گزارشات اخیر، عنوان شوتر استودیوی دایس (DICE) یعنی Battlefield 2042 به کمترین میزان بازیکنان خود از زمان عرضه تا به امروز رسیده است.

Battlefield 2042 از زمان عرضه با انتقادات بسیاری از سوی بازیکنان و منقدین مواجه شده است و ظاهرا چنین چیزی پایان نارضایتی‌های کاربران نیست. با توجه به آمار منتشر شده از پلتفرم استیم، بازی Battlefield 2042 در آخرین رتبه‌ از لیست عناوین پرطرفدار استیم ظاهر شده و پس از آن به صورت کامل از این لیست خارج شده است.

این در حالی است که نسخه‌ی قبلی این فرانچایز یعنی Battlefield V، با افزایش بازیکنان مواجه شده است؛ طرفدارانی که ناامیدانه از بازی Battlefield 2042 به Battlefield V باز می‌گردند. موضوع کمبود بازیکنان در Battlefield 2042 نگرانی‌های زیادی را از سوی استودیوی این بازی در پی داشته و حتی جلساتی در این باره برگزار شده است.

Battlefield 2042

طبق آمار به دست رسیده از یک پست در ردیت، عنوان Battlefield 2042 در هفته‌ی گذشته از نظر تعداد کاربران فعال، با سقوط بی سابقه‌ای مواجه شده است. با توجه به این اطلاعات، در 24 ساعت گذشته این بازی تنها میزبان 9,000 نفر بوده است.  در حال حاضر بازیکنان فعال این اثر، 6000 نفر هستند، به عبارتی عنوان Battlefield 2042 در حال حاضر شاهد کمترین میزان بازیکنان خود از زمان عرضه‌ی خود می‌باشد.

البته این آمار تنها مختص پلتفرم استیم است و ارتباطی با پلتفرم‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن ندارد. اما انتظار می‌رود که توسعه‌دهندگان پس از تعطیلات، برنامه‌هایی برای بهبود وضعیت این بازی داشته باشند و بتوانند عنوان Battlefield 2042 را به حدی که بازیکنان انتظارش را دارند، برسانند.

همچنین در روز گذشته، تام هندرسون (Tom Henderson) بخش بتل‌رویال بازی Battlefield 2042 به نام Hazard Zone را ” یک شکست کامل ” توصیف کرده است. به گفته‌ی این اینسایدر مشهور، تعداد بازیکنان این حالت به حدی پایین بوده که استودیوی دایس دست از ثبت آمار‌ کاربران برداشته است.  

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *