اخبار بازی

خریدن Zynga باعث می‌شود آی‌پی‌های اصلی Take Twoبرای موبایل عرضه شود

آقای Strauss Zelnick، مدیرعامل Take-Two Interactive در رابطه با خبر خریده شدن استودیو Zynga توسط این کمپانی گفت به لطف اضافه شدن زینگا به زیر مجموعه تیک تو، امکان عرضه “آی‌پی‌های اصلی” شرکت روی موبایل فراهم شده‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

ابتدای هفته جاری کمپانی تیک تو اینترکتیو، شکت مادر کمپانی‌های راک استار و ۲K اعلام کرد طی قراردادی به ارزش ۱۲.۷ میلیارد دلار استودیو عظیم و مشهور بازی سازی Zynga را خریده‌است. این استودیو بیشتر به ساخت بازی‌های موبایلی شناخته می‌شود. اخیرا سران تیک تو با سرمایه‌ داران جلسه برگزار کرده‌اند و درباره آخرین فعل و انفعالات شرکت، توضیحاتی ارائه کرده‌اند. آقای Strauss Zelnick مدیر عامل کمپانی توضیحات نسبتا کاملی درباره علت خریدن Zynga به خبرنگاران ارائه کرد.

آقای Zelnick گفت اضافه شدن استودیو زینگا کمک می‌کند که تیک تو بتواند آی‌پی‌های اصلی خود را نظیر GTA ،Borderlands و NBA 2K و Red Dead Redemption و … را برای موبایل عرضه کنند. در مجموع به گفته آقای زلنیک غایب بودن بازی‌های بزرگ تیک تو روی پلتفرم موبایل باعث نارضایتی است و قرار است این خرید جدید شرایط را تغییر دهد. البته تنها هدف از خرید زنیگا این مسئله نیست و لیست احتمالاتی که در آینده وجود دارد، نامحدود است.

مسلما تعداد آی‌پی‌های زیادی روی کنسول و PC در اختیار تیک تو است و همانطور که مدیرعامل این کمپانی اعلام کرد، احتمالات فراوانی برای آینده این آی‌پی‌ها روی موبایل وجود دارد، از سوی دیگر آی‌پی‌های فراموش شده‌ای مانند Drice Club شاید پلتفرم جدیدی برای احیا پیدا کرده‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *