اخبار بازی

شایعه: بازی STALKER 2 تا پاییز تاخیر خواهد خورد

اخیرا شایعاتی مبنی بر تاخیر خوردن STALKER 2 منتشر شده است. طبق این شایعات، استودیوی جی‌اس‌سی  (GSC) قصد دارد تا تاریخ انتشار این بازی را به پاییز 2022 موکول کند.

طبق اظهارات یک یوتوبر اوکراینی به نام OLDBoi، بازی STALKER 2 قرار است تا پاییز 2022 تاخیر بخورد. به گفته‌ی وی، این شایعات کاملا حقیقی هستند اما توسعه‌دهندگان این بازی ممکن است این خبر را تا قبل از اولین نمایش کامل گیم‌پلی این بازی، به اشتراک نگذارند تا از پیش‌ فروش این عنوان درآمد بیشتری کسب کنند.

این یوتوبر همچنین اطلاعاتی را در مورد نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 این بازی به اشتراک گذاشته است. طبق گفته‌های او، نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 این عنوان 3 ماه پس از عرضه‌ی رسمی آن معرفی، و در اواخر سال 2022 یا اوایل 2023 منتشر خواهد شد و از تمامی ویژگی‌های کنترلر DualSense مانند Haptic Feedback، 3D Vibration و Adaptive Triggers پشتیبانی خواهد کرد.

شایان ذکر است که این یوتوبر در گذشته نیز اطلاعات صحیحی را در مورد این اثر به اشتراک گذاشته است. بنابراین چنین اظهاراتی می‌توانند پایه و اساس محکمی داشته باشند. اما با این حال، باید منتظر یک بیانیه‌ی رسمی از سوی توسعه‌دهندگان باشیم.

عنوان S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl در حال حاضر برای عرضه در تاریخ 8 اردیبهشت 1400 (28 آوریل 2022) برنامه ریزی شده است. این اثر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و دارندگان اشتراک Xbox Game Pass می‌توانند آن‌را در روز انتشار روی این سرویس تجربه کنند. همچنین حالت چند‌نفره‌ی این بازی مدتی پس از انتشار بخش داستانی، به عنوان یک به‌روزرسانی رایگان به آن افزوده خواهد شد.

Amirhossein80masoud pc gamer
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *