اخبار بازی

رویداد بعدی پلی استیشن ماه آینده برگزار خواهد شد

شایعه‌ای توسط یکی از منابع معتبر صنعت بازی‌های ویدیویی پخش شده که زمان پخش رویداد بزرگ بعدی پلی استیشن، بسیار نزدیک است و احتمالاً ماه آینده پخش خواهد شد.

سال آینده به لطف اختصاصی‌های بزرگ سونی (Sony) از جمله God of War: Ragnarok و Horizon: Forbidden West، یکی از شلوغ‌ترین سال‌ها برای صنعت بازی‌های ویدیویی خواهد بود. با این حال در چند سال اخیر و تغییر استراتژی سونی و خروج از مراسم E3 در سال ۲۰۱۹ میلادی، تقریباً غیرممکن است که حدس بزنیم این شرکت در چه تاریخی عناوین جدید خود را معرفی خواهد کرد. سونی گاهی از State of Playهای ۱۰ دقیقه‌ای بهره می‌جوید و گاهی رویدادهایی ۴۰ دقیقه‌ای برگزار می‌کند. حالا خبری منتشر شده مبنی بر این که تاریخ رویداد بعدی سونی، از پیشبینی‌های قبلی نزدیک‌تر خواهد بود.

هرچند سونی با خروج از E3 صحنه‌ی بزرگ این مراسم را از دست داد، اما با برگزاری State of Playهای کوتاه در طول سال و رویداد PlayStation Showcase در شهریور ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ (سپتامبر ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱) جای خالی خود را در E3 دو سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ پر کرد.

خبرنگار صنعت بازی‌های ویدیویی، تام هندرسون (Tom Henderson) که به خاطر فاش کردن اطلاعاتی از عناوین Battlefield 2042 ،Call of Duty: Vanguard و Halo Infinite شهرت دارد، خبر داده که رویداد بزرگ بعدی سونی در ماه فوریه‌ی سال جاری میلادی (بهمن تا اسفند ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد. آقای هندرسون اعلام کرده که از بزرگی این رویداد اطلاعاتی ندارد، اما باور دارد که یکی از مراسم‌های طولانی سونی خواهد بود. احتمال می‌رود در صورت صحت این خبر شاهد بازی‌های بسیاری از جمله Hogwarts Legacy در رویداد قبلی سونی غایب بودند، باشیم و همچنین نمایشی از عناوینی کمتر دیده شده‌ای که در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهند شد، همچون Ghostwire: Tokyo و Stray نیز خواهیم بود.

آقای تام هندرسون گفت:

شایعه‌ی جدید مبنی بر برگزاری مراسم بعدی سونی در ماه فوریه وجود دارد. احتمال می‌رود که این رویداد یک State of Play باشد، اما امکان دارد که شاهد یک رویداد طولانی باشیم.

امکان دارد که سونی به دنبال تبلیغات گسترده، برای بزرگ‌ترین سال کنسول پلی استیشن ۵ تا به حالا باشد. در سال جاری نه تنها چند بازی اختصاصی برای این کنسول ارائه می‌شود، بلکه امکان دارد که PlayStation VR 2 همراه با عناوینی همچون Horizon: Call of the Mountains نیز در همین سال عرضه شود. همچنین امکان دارد که در این مراسم شاهد عناوینی از جمله God of War: Ragnarok، Hogwarts Legacy ،Ghostwire: Tokyo و حتی شاید بازسازی The Last of Us که شایعه‌ی وجود آن پخش شده است، باشیم. در نهایت به نظر می‌رسد که هواداران سونی می‌توانند، منتظر مراسمی از این کمپانی در ماه آینده‌ی میلادی باشند.

لازم به ذکر است که مطالب گفته شده در حد شایعات است و هیچکدام توسط منابع رسمی تایید نشده‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *