اخبار بازی

پلی‌ استیشن روی یک بازی انحصاری مشابه با Metal Gear Solid کار می‌کند

شایعه‌ی جدید منتشر شده حاکی از آن است که پلی استیشن استودیوز (Playstation Studios) روی یک بازی انحصاری در سبک اکشن مخفی‌کاری جهان باز، مشابه با عناوین Metal Gear Solid و Splinter Cell کار می‌کند.

Tidux که یکی از منابع فاش‌کننده‎‌ی پلی‌استیشن به شمار می‌رود، اخیراً شایعه‌ای را در خصوص یک بازی انحصاری جدید منتشر کرده است. البته این شایعه توسط روبرتو سرانو (Roberto Serano)، تحلیل‌گر تجاری شناخته شده، تایید شده است و پیش‌بینی می‌کند که این بازی انحصاری جدید، در یکی از رویدادهای مخصوص پلی‌استیشن مانند State of Play رونمایی خواهد شد.

طبق شایعات منتشر شده، گفته می‌شود که رویداد بعدی State of Play در ماه فوریه 2022 برگزار خواهد شد. Tidux پیش‌بینی می‌کند که این رویداد تنها برای نمایش بازی مورد انتظار Horizon Forbidden West، قبل از انتشار آن در 18 فوریه اختصاص دارد.

هیچ‌گونه جزئیات بیشتری در خصوص این بازی انحصاری پلی‌استیشن توسط Tidux منتشر نشده است. با این حال، او این بازی جدید را یک اثر اکشن مخفی‌کاری جهان باز مشابه با عناوین Metal Gear Solid 5 و Splinter Cell توصیف می‌کند و ظاهراً بازیکنان می‌توانند ماموریت‌ها را طبق روش دلخواه خود با انواع مختلف سلاح‌ها و گجت‌ها تکمیل کنند. Tidux یک منبع قابل اعتماد به شمار می‌رود و پیش از این نیز اولین گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Valhalla را زودتر از سایر منابع پیش‌بینی کرده بود. با این وجود، فعلاً این اطلاعات در حد شایعه باقی می‌مانند و باید منتظر ارائه‌ی جزئیات بیشتر و رسمی در این مورد باشیم.

Ali984
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *