اخبار بازی

بازی Death Stranding Director’s Cut بهار 2022 برای PC منتشر می‌شود

استودیوی 505 گیمز (505 Games) اعلام کرد که عنوان Death Stranding Director’s Cut بهار امسال برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

ناشر Death Stranding Director’s Cut در روز سه‌شنبه اعلام کرد که این بازی در بهار ۲۰۲۲ به طور همزمان روی استیم و فروشگاه اپیک گیمز عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی عنوان Death Stranding Director’s Cut از فناوری گرافیکی جدید XeSS اینتل استفاده می‌کند.

این عنوان در سپتامبر 2021 روی پلی‌استیشن 5 عرضه شد و دارای جلوه‌های بصری پیشرفته، ماموریت‌های جدید و چندین ویژگی اضافی است که در نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی Death Stranding موجود نیست.

این‌ ویژگی‌ها شامل مکانیک‌های جنگی جدیدی است که برای لذت‌بخش‌تر کردن نبرد با دشمنان طراحی شده‌اند، از این مکانیک‌ها می‌توان به حملات نزدیک ارتقا یافته، تفنگ Maser جدید و مسلسل‌های ایستای جدید اشاره کرد. همچنین این نسخه دارای آیتم‌های جدیدی است که شامل تثبیت‌کننده‌های تکامل‌یافته با پیشرانه‌ها هستند که تاثیر فرود را هنگام پرش از ارتفاع کاهش می‌دهند، همچنین یک منجنیق باری در Director’s Cut اضافه شده است که می‌تواند محموله را در فواصل طولانی پرتاب کند.

در سایر اخبار مرتبط با بازی Death Stranding، چندی پیش نورمن ریدس (Norman Reedus)، همکار و دوست نزدیک آقای کوجیما، به در دست ساخت بودن دنباله‌ی این بازی اشاره کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *