اخبار بازی

تریلر جدید از گیم‎‌پلی The Day Before منتشر شد

استودیوی Fntastic تریلر جدیدی را از گیم‌پلی عنوان MMO جهان باز خود یعنی The Day Before همراه با تکنولوژی رهگیری پرتو (Ray Tracing) منتشر کرد.

در میان بسیاری از رونمایی‌ها در رویداد GeForce انویدیا در CES 2022، تریلر جدیدی از The Day Before نیز منتشر شد. این MMO جهان باز قرار است تابستان امسال منتشر شود و از فناوری رهگیری پرتو، RTX Global Illumination و انسداد محیط به همراه Nvidia DLSS پشتیبانی می‌کند. تریلر اولین نمایش جهانی بازی را با RTX On به نمایش می‌گذارد و نگاه بهتری به همه‌ی ویژگی‌های فوق ارائه می دهد.

داستان The Day Before در ایالات متحده پس از پاندمی رخ داده و پلیرها را در نبرد با زامبی‌ها و سایر بازماندگان قرار می‌دهد. همراه با جابجایی وسایل نقلیه، سلاح و مواد غذایی، پلیر در محدوده‌ی وسیعی از مناطق از خانه‌های کوچک و زمین‌های باز گرفته تا شهرهای زمانی شلوغ با آسمان‌خراش‌ها و مراکز خرید را بررسی می‌کند، که تا حدودی به سری The Division نیز شباهت دارد.

The Day Before در 21 ژوئن تنها برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود اما برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پلی‌استیشن 5 نیز در حال توسعه است. باید جالب باشد که ببینیم رهگیری پرتو در کنسول‌ها چگونه به نظر می‌رسد. منتظر جزئیات بیشتر در ما‌ه‌های آینده باشید.

در پایان می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *