اخبار بازی

آمار فروش بازی Ghost of Tsushima از مرز 8 میلیون نسخه عبور کرد

کمپانی سونی در جریان کنفرانس خود در رویداد CES 2022 اعلام کرد آمار فروش بازی Ghost of Tsushima از زمان عرضه در ماه جولای سال ۲۰۲۰ میلادی به بیش از هشت میلیون نسخه رسیده‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

شب گذشته بخش افتتاحیه و سری اول کنفرانس‌های رویداد CES 2022 برگزار شد. در جریان این رویداد، کمپانی سونی نیز کنفرانس خود را ارائه کرد که فارغ از قسمت‌های فنی و تخصصی این کنفرانس، چندین نکته در آن وجود دارد که قطعا برای مخاطبان بازی‌های ویدیویی جالب توجه است. سونی به صورت رسمی بالاخره هدست واقعیت مجازی PS VR2 را معرفی کرد و از اولین بازی انحصاری آن یعنی، Horizon Call of the Mountain نیر رونمایی کرد. این بازی یک اقتباس واقعیت مجازی از جهان مجموعه Horizon است و توسط استودیو Guerrilla Games ساخته می‌شود.

موضوعی بعدی مربوط به آمار فروش بازی Ghost of Tsushima است. این بازی اکشن نقش آفرینی استودیو ساکرپانچ جولای سال ۲۰۲۰ میلادی و در بحبوحه شیوع ویروس کرونا منتشر شد. مطابق آخرین آمار سونی این بازی از بدو انتشار توانسته بیش از هشت میلیون نسخه به صورت دیجیتالی و فیزیکی روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ به فروش رود. در این آمار فروش نسخه اصلی روی PS4 و همچنین نسخه Director’s Cut که سال ۲۰۲۱ برای PS4 و PS5 عرضه شد، لحاظ شده‌است.

مطابق آمار پیشین میزان فروش گوست آو سوشیما حدودا ۶.۵ میلیون نسخه بود. سونی ضمن اعلام این آمار خبر از ساخت اقتباس سینمایی از این بازی نیز داده بود. آقای Chad Stahelski، کارگردان مجموعه فیلم‌های جان ویک کارگردانی اقتباس سینمایی گوست آو سوشیما را بر عهده دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *