اخبار بازی

شایعه: نسخه Director’s Cut بازی Death Stranding برای PC منتشر می‌شود

به گزارش وبسایت Videocardz و با استناد بر گزارش کمپانی اینتل که قرار است در رویداد CES 2022 قرائت شود، نسخه Director’s Cut بازی Death Stranding برای PC منتشر خواهد شد و از فناوری Xe Super Sampling اینتل نیز پشتیبانی خواهد کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو کوجیما پروداکشنز سال میلادی گذشته برای بار سوم بازی دث استرندینگ را روانه بازار کرد. این بار در قالب نسخه ویژه Director’s Cut و صرفا برای کنسول پلی استیشن ۵. این بازی پیشتر یک بار برای کنسول PS4 و یک بار برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شده‌است. ظاهرا هنوز کار آقای کوجیما و استودیو کوجیما پروداکشنز با این محصول تمام نشده و آن‌ها قصد دارند نسخه ویژه Director’s Cut را نیز به پلتفرم PC بیاورند تا مخاطبان این پلتفرم نیز مانند مخاطبان پلی استیشن امکان تجربه محتویات اضافی را پیدا کنند.

خبر عرضه نسخه Director’s Cut بازی Death Stranding برای PC را وبسایت Videocardz منتشر کرده‌است. بنا بر ادعای این وبسایت آن‌ها موفق شده‌‌اند از طریق یک منبع ناشناس به شرح رونمایی‌ها و گزارش‌های کمپانی اینتل در رویداد CES 2022 دست پیدا کنند. این رویداد از روز چهارشنبه ۱۵ام آبان ماه آغاز می‌شود و تا ۱۸ام ادامه خواهد داشت. بنا بر این گزارش اینتل تا کنون با چند استودیو بازی سازی برای پیاده سازی تکنولوژی Xe Super Sampling قرارداد همکاری امضا کرده‌است و نسخه دایرکتر کات بازی دث استرندینگ جزو اولین بازی‌هایی است که از فناوری پشتیبانی می‌کند.

از دیگر کمپانی‌هایی که با اینتل برای پشتیبانی از Xe Super Sampling به توافق رسیده‌اند، می‌توان به کد مسترز، یوبی سافت، تک لند و … اشاره کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *