اخبار بازی

شایعه: سونی بزودی تولید انبوه PSVR 2 را آغاز می‌کند

به گزارش وبسایت Xueqiu سونی اخیرا با شرکت Goertek قرارداد همکاری مبنی بر تامین قطعات هدست واقعیت مجازی PSVR 2 امضا کرده‌است و قصد دارد بزودی تولید انبوه این هدست را آغاز کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

معمولا کمپای سونی پیش از رونمایی از بازی‌های AAA یا سخت‌افزارهای جدید خود زمینه چینی‌های فراوانی می‌کند و اذهان مخاطبان را برای ایجاد هایپ و هیجان بیشتر آماده می‌کند. در مورد هدست واقعیت مجازی Play Station VR 2 شرایط متفاوت بود. نزدیک به یک سال قبل سونی بدون هیچ اطلاع قبلی و به صورت ناگهانی از تصاویر کنترلرهای این هدست رونمایی کرد. پس از آن و در بازه‌‌های زمانی مختلف به ویژگی‌های کنترلرهای جدید و همچنین بازی‌های نسل جدید اشاراتی داشت اما، هیچ اطلاعات کلیدی و مهمی درباره این هدست منتشر نشده‌است. گزارش‌های جدید خبر از تغییر این اوضاع در آینده‌ای نزدیک می‌دهند.

به گزارش وبسایت Xueqiu سونی اخیرا با کمپانی Goertek قرارداد همکاری مبنی بر تامین قطعات هدست واقعیت مجازی PSVR 2 امضا کرده‌است و قصد دارد بزودی تولید انبوه این هدست را آغاز کند. شرکت Goertek پیشتر نیز سابقه همکاری با سونی را دارد. این شرکت مسئول تامین قطعات هدست واقعیت مجازی PSVR و همچنین PS5 است. Goertek با شرکت META (فیسبوک سابق) نیز در جهت تامین قطعات هدست Quest 2 در حال همکاری است. سخنگوی شرکت در کنفرانس اخیرا خود گفته بود آن‌ها با یک ناشر بزرگ ژاپنی در حال همکاری هستند و انتظار دارند تا پیش از پایان سال ۲۰۲۲ میلادی حدود یک الی دو میلیون دستگاه هدست واقعیت مجازی را روانه بازار کنند که اکنون مشخص شده منظور از ناشر ژاپنی، شرکت سونی است.

بنا بر برخی شایعات سونی قصد دارد هدست خود را برای تعطیلات ۲۰۲۲ عرضه کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *