هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، رئیس فرام سافتور (From Software) و کارگردان بازی Elden Ring، پیرامون سیستم مبارزات و گیمپلی این عنوان توضیحاتی را داد.
آقای میازاکی در جواب به نگرانی هواداران، اعلام کرد که بخشی در بازی Elden Ring وجود ندارد که گیمر را مجبور به سوارکاری با اسب یا مبارزه از روی اسب کند. جنگیدن در حالی که سوار بر اسب هستید، کاملاً به سلیقهی خودتان بستگی دارد.
آقای هیدتاکا میازاکی گفت:
در هیچ قسمتی از بازی، سوارکاری با اسب یا مبارزه سوار بر اسب را به گیمر اجبار نکردیم. تنها وضعیتهایی را خلق کردیم که سفر با اسب یا مبارزهی سوار بر اسب، استراتژی موثری به نظر خواهد رسید و در نهایت، تصمیم استفاده از این قابلیتها با گیمر است. هواداران نباید احساس کنند که چیزی به آنها اجبار شده است. نقشه و مبارزات بازی نیز، با توجه به اندازه و ساختار جهانی که بازی در آن جریان دارد، به گونهای طراحی شدند که چندین روش برای عبور و پیشرفت وجود دارد. مبارزهی سوار بر اسب نیز یکی از قابلیتهایی به شمار میرود که در دسترس گیمرها قرار میگیرد و در نهایت، با آزادی کامل، روش عبور از موقعیتهای مواجه شده را انتخاب میکنند.
در مصاحبهای دیگر، آقای میازاکی خبر داد که از فرنچایزهای The Lord Of The Rings و The Eternal Champion به عنوان منبع الهام برای بازی Elden Ring استفاده کرده است.
عنوان Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند سال جاری (۲۵ فوریه ۲۰۲۲) برای پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.