اخبار بازی

ریبوت سه‌گانه Tomb Raider را به صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید

سه‌گانه‌ی ریبوت شده‌ی Tomb Raider، جزو جدیدترین بازی‌هایی به شمار می‌روند که در فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) رایگان شده‌اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ریبوت سه‌گانه‌ی Tomb Raider از امروز تا تاریخ 6 ژانویه 2022 (16 دی) به صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز در دسترس خواهد بود. شما با اضافه کردن این بازی‌ها به کتابخانه‌ی حساب کاربری خود، می‌توانید آن‌ها را به صورت دائمی داشته باشید.

در واقع این سه بازی شامل نسخه‌های Definitive Edition هستند؛ به این معنی که هر بازی بسته‌های الحاقی مخصوص به خود را دارد. این سه‌گانه شامل بازی‌های Rise of the Tomb Raider: 20 Years Celebration، Tomb Raider Game of the Year Edition و Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition است.

بازی Tomb Raider، ساخته‌ی استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، در سال 2013 میلادی برای کنسول‌های نسل هفتم و رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی ریبوت شده از المان‌های بقا بهره می‌برد و تا به امروز بیش از 14.5 میلیون نسخه فروخته است.

Rise of the Tomb Raider ابتدا در نوامبر سال 2015 به صورت انحصاری زمانی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 منتشر شد. دو ماه بعد از عرضه‌ی این بازی روی کنسول‌های ایکس‌باکس، اثر مذکور در دسترس گیمرهای رایانه‌های شخصی نیز قرار گرفت. در نهایت این بازی در اکتبر 2016 برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شد. توسعه‌دهندگان ویژگی‌های بازی Tomb Raider را در این نسخه گسترش دادند. از جمله ویژگی‌های این نسخه می‌توان به گرافیک پیشرفته‌تر و نقشه‌های بزرگ‌تر اشاره کرد. تا به امروز در مجموع 11.8 میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است.

در نهایت بازی Shadow of the Tomb Raider، ساخته‌ی استودیوی Eidos Montreal، به عنوان تکمیل‌کننده‌ی سه‌گانه‌ی Tomb Raider در سپتامبر 2018 میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد. البته این بازی نتوانست از لحاظ میزان فروش و همچنین از نظر نقدها و نمرات منتقدین، به اندازه‌ی دو نسخه‌ی قبل موفق ظاهر شود.

Ali Hassan nejad
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *