اخبار بازی

استودیو Mutan Insight مشغول ساخت ریمیک یکی از بازی های قدیمی پلی استیشن است

مطابق آگهی استخدام جدید استودیو Mutan Insight، آن‌ها مشغول ساخت نسخه‌ بازسازی شده یکی از بازی های قدیمی پلی استیشن هستند. این بازی در ژانر نقش آفرینی بوده و قرار است از بالاترین سطح جلوه‌های بصری برخوردار باشد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

برند پلی استیشن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناشران و فعالان حاضر در صنعت ویدیو گیم، طی ۵ نسل فعالیت خود، فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کرده و بعضا در برخی از پروژه‌های شکست‌های سنگینی را تجربه کرده‌است اما، طی تمامی این سال‌ها همواره بازی‌های انحصاری کنسول‌های پلی اسیتشن از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار بوده‌اند و همین موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل مخاطبان سونی برای تهیه این کنسول‌ها بوده‌است.
در نسل نهم نیز کمپانی ژاپنی وعده داده با قدرت این مسیر را ادامه دهد و حتی پا را فراتر نیز بگذارد. بازی‌های مانند Horizon Forbidden West،God of War Ragnarok، بخش چند نفره بازی The Last of Us Part II، نسخه دوم Marvel’s Spider-Man، بازی Marvel’s Wolverine و Gran Turismo 7 از جمله انحصاری‌هایی هستند که تا کنون ساخت و عرضه آن‌ها برای کنسول PS5 تایید شده‌است.

در کنار تمام این موارد، رئیس پلی استیشن چندی پیش اعلام کرده بود بیش از ۲۶ بازی‌ انحصاری برای پلی استیشن ۵ در دست ساخت است که ظاهرا یکی دیگر از این بازی‌ها فاش شده باشند. استودیو Mutan Insight در آگهی جدید استخدام خود به ساختن ریمیک یکی از بازی های قدیمی پلی استیشن اشاره کرده‌است. در متن آگهی آمده‌است:”تیم ما مشغول ساخت ریمیک یک نقش آفرینی تراز اول برای پلی استیشن ۵ است.” این بازی با موتور بازی سازی آنریل ۵ ساخته می‌شود.

هیچ اطلاعات دیگری درباره این بازی در دسترس نیست و نمی‌توان هیچگونه اظهار نظر قطعی ارائه کرد. Mutan Insight به عنوان استودیو پشتیبان در ساخت نقش آفرینی‌های بزرگی همچون فاینال فانتزی، پرسونا و Atelier نقش داشته‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *