اخبار بازی

حجم بازی Elden Ring روی PS5 مشخص شد – واران گیم

به گزارش اکانت معتبر PlayStationSize@ در توئیتر، حجم بازی Elden Ring روی PS5 در روز عرضه حدودا ۴۴.۴۷۲ گیگابایت خواهد بود. این حجم بدون احتساب پچ روز عرضه است و مشخص نیست دقیقا این بازی چه میزان از فضای حافظه را اشغال خواهد کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

با رشد صنعت گیم و بزرگ‌تر و پرمحتواتر شدن بازی‌ها، دائما شاهد افزایش حجم بازی‌ها بویژه بازی‌های AAA بوده‌ایم. تا حدی که در سال‌های اخیر این مسئله به یک معضل اساسی تبدیل شده‌است و کنسول‌های سونی و مایکروسافت نیز امکان ارتقا هارد و همچنین استفاده از هارد اکسترنال را برای مخاطبان خود فراهم کردند. در حالی که بسیاری از استودیوهای بزرگ تلاش می‌کند با استفاده از شیوه‌های گوناگون به هر طریقی این مسئله را رفع کنند اما، تنها چند سازنده معدود موفق بوده‌اند و استودیو ژاپنی فرام سافتور یکی از همین استودیو‌ها است.
علی رغم پر جزئیات و بزرگ بودن بازی‌ها این استودیو، فرام سافتور تا کنون هیچ یک از عناوین خود را با حجم‌ها نا متعارف منتشر نکرده و ظاهرا محصول جدید نیز از این قاعده مستثنا نیست.

به گزارش اکانت معتبر PlayStationSize@ که سابقه خوبی در مشخص کردن حجم بازی‌های گوناگون روی کنسول‌های پلی استیشن دارد، حجم بازی Elden Ring روی PS5 در روز عرضه حدودا ۴۴.۴۷۲ گیگابایت خواهد بود. البته این حجم فایل‌ها دانلود بازی است و مشخص نیست پس از نصب چه میزان از فضای حافظه کنسول اشغال خواهد شد. عدد اعلام شده بدون احتساب پچ روز عرضه است و احتمالا این مقدار افزایش خواهد یافت. هنوز حجم دقیق بازی روی سایر پلتفرم‌های مقصد مشخص نیست.

الدن رینگ ششم اسفندماه (۲۵ام فوریه ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های Xbox One ،Xbox Series X/S ،PS4 ،PS5 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *