اخبار بازی

بیش از 85 میلیون نفر به صورت زنده مراسم The Game Awards 2021 را تماشا کرده‌اند

آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان رویداد Geoff Keighley در تازه‌ترین توئیت خود آمار و ارقام جالبی را در رابطه با مراسم امسال ارائه کرده‌است. بر این اساس آمار تماشاچیان مراسم The Game Awards 2021 بیش از ۸۵ میلیون نفر بوده‌است. بیش از ۱.۶ میلیون توئیت نیز با هشتگ این مراسم ارسال شده‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

از زمانی که در سال ۲۰۱۴ مراسم تقدیر از برترین‌های سال با فرمت جدید و با نام رسمی The Game Awards کار خود را آغاز کرد، دائما در مسیر رشد و پیشرفت قرار داشته و سال به سال هیجان برای برگزاری آن و همچین مخاطبان آن افزایش پیذا کرده‌است. تا جایی که دیگر می‌توان آن را با رویداد بزرگ E3 مقایسه کرد. رویداد امسال نیز با حواشی مختلف برگزار شد و مانند همیشه در جلب رضایت اکثر مخاطبان ویدیو گیم موفق بود. به منظور بررسی دقیق‌تر این موضوع، آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، تهیه کننده و میزبان رویداد The Game Awards آمار و ارقام جالبی را در رابطه با مراسم امسال منتشر کرده‌است.

آقای کیلی در تازه‌ترین توئیت خود گفته آمار تماشاچیان مراسم The Game Awards 2021 بیش از ۸۵ میلیون نفر بوده‌است. بیش از ۲۳.۲ میلیون نفر در نظرسنجی‌های مربوط به این مراسم شرکت کرده‌اند و بیش از ۱.۶ میلیون توئیت با هشتگ این مراسم در فضای توئیتر نشر پیدا کرده‌است. در مجموعه کلیپ‌ها مربوط به این مراسم بیش از ۱.۷۵میلیون ساعت توسط کاربران تماشا شده‌اند. با این حساب آقای کیلی و همکارانش بار دیگر موفق‌تر از سال گذشته خود ظاهرا شده‌اند و تقریبا در تمامی زمینه‌ها رکوردهای قبلی خود را شکسته‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *