اخبار بازی

گلیچ Halo Infinite قابلیت کوآپ را به کمپین بازی می‌آورد

یکی از پلیرهای بازی Halo Infinite، متوجه گلیچی در آن شده است که امکان تجربه‌ی کمپین این بازی به صورت کوآپ را چند ماه پیش از انتشار رسمی این قابلیت فراهم می‌کند.

به گزارش وب‌سایت خبری Kotaku، فردی با نام کاربری nobleactual ویدئویی را در بستر توییتر (Twitter) به اشتراک گذاشته است تا تجربه‌ی کوآپ بخش کمپین بازی Halo Infinite را نشان دهد. همراه این ویدئوی کوتاه که اجرای بازی به صورت Split-Screen در آن دیده می‌شود، نحوه‌ی استفاده گلیچ مورد بحث نیز توضیح داده شده است.

پیش از اینکه برای تجربه‌ی چندنفره‌ی کمپین بازی Halo Infinite هیجان‌زده شوید، لازم است به شما بگویم که پس از فعال کردن این حالت بازی، با ریسک و محدودیت‌های جدی‌ای مواجه خواهید شد. اول از همه اینکه شما قادر به پیشروی در داستان بازی نخواهید بود. در ضمن به هنگام فعال بودن پلیر دوم، به پایگاه‌های FOB دسترس نخواهید داشت. همچنین گفتنی است که پلیر دوم، از رابط کاربری HUD بهرمند نبوده و به تبع آن، قادر به دیدن سلاح‌ها، مهمات، سلامت و رادار خود نخواهد بود.

بنابراین، گلیچ حالت کوآپ تنها این اجازه را به شما می‌دهد تا بدون هیچ پیشرفتی، همراه با یک پلیر دیگر در دنیای بازی جست و خیز کنید. افزون بر این و به گفته‌ی کاربر nobleactual، استفاده از گلیچ مورد بحث ممکن است داده‌های ذخیره‌شده‌ی شما را با خطر مواجه کند؛ این فرد پس از تجربه‌ی ده ساعته‌ی کمپین بازی Halo Infinite به صورت کوآپ، متوجه شده است که قادر به لود کردن سیوهای قبلی خود نیست.

با این حال، برای مشاهده‌ی عملکرد این گلیچ جالب، شما باید چند مرحله‌ی ساده را دنبال کنید. پس از حصول اطمینان از اینکه به اینترنت متصل نیستید، کنترلر دوم را روشن نموده و وارد یکی از حساب‌های ایکس باکس خود شوید. سپس، کمپین بازی Halo Infinite را با کنترلر اول استارت کنید. در بازی، مجددا استارت و بعد از آن دکمه‌ی عقب را بزنید. حالا دکمه‌ی استارت را در کنترلر دوم فشار دهید تا پلیر دوم نیز به فایر تیم اضافه شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *