اخبار بازی

شایعه: بازی Persona 4 Golden برای PS4 و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

بر اساس اطلاعات به دست آمده از وبسایت رسمی استودیو atlus، ظاهرا بازی Persona 4 Golden برای PS4 و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. این بازی سال گذشته برای PC منتشر شد و با استقبال مخاطبان همراه بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

کمپانی سگا و استودیو ژاپنی atlus سال گذشته به صورت علنی اعلام کردند قصد دارند با عرضه مجموعه پرسونا روی پلتفرم‌های بیشتر، جامعه مخاطبان آن را گسترش دهند و مخاطبان بیشتری را از سراسر دنیا جذب این فرنچایز کنند. می‌توان تا کنون این تصمیم برای ناشر و سازنده بسیار موفقیت آمیز و سودآور بوده‌است. بازی Persona 4 Golden سال میلادی گذشته برای پلتفرم PC از طریق فروشگاه استیم عرضه شد و با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه بود تا جایی که تا پایان ماه جولای سال ۲۰۲۱ آمار فروش بازی از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده بود.

با توجه به عملکرد خوب می‌توان انتظار داشت سگا این بازی بلتفرم‌های بیشتری عرضه کند. مدتی قبل بازی Persona 4 Arena Ultimax نسخه اسپین آف و فایتینگ پرسونا ۴ برای نینتندو سوییچ و PC معرفی شد و ظاهرا تنها پلتفرم‌های مقصد بازی آن‌ها نباشند. به گزارش کاربر توئیتر، @ScrambledFaz در وبسایت رسمی استودیو atlus و در قسمت پیش فروش کالکشن Midnight Channel با اعمال تغییراتی در آدرس URL صفحه می‌توان پلتفرم‌های مقصد را مشاهده کرد و با توجه به اینکه این کالکشن شامل Persona 4 Golden و Persona 4 Arena Ultimax است، ظاهرا بازی Persona 4 Golden برای PS4 و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

شایعات خبر از عرضه نسخه ریمستر Persona 3 در تابستا ۲۰۲۲ نیز می‌دهند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *