اخبار بازی

یوبیسافت علامت تجاری جدیدی از فرنچایز Splinter Cell ثبت کرد

در راستای شایعات مختلفی که در چند هفته‌ی گذشته منتشر شدند، حالا مشخص شده که کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) علامت تجاری جدیدی از فرنچایز Splinter Cell ثبت کرده است.

این علامت تجاری در ۱۵ آذرماه سال جاری (۶ دسامبر ۲۰۲۱) و به عنوان زیرمجموعه‌ی بخش ۴۱ ثبت شده که این بخش، مربوط به سرویس‌های سرگرمی است. می‌توانید توضیحات بخش ۴۱ را از قسمت پایین بخوانید:

هرگونه بازی ویدیویی که به صورت جهانی و یا محلی عرضه شود، هرگونه برنامه‌ی تلویزیونی در ژانر درام، لایو اکشن و انیمیشن که به صورت ماهواره‌ای یا کابلی پخش شود، هرگونه برنامه‌ی ویدیویی که شامل پخش‌های زنده و حضور شرکت‌کننده‌ها باشد و هرگونه تصویر متحرک و یا اجرای زنده‌ی تئاتر، در بخش ۴۱ قرار می‌گیرد.

دو ماه پیش وبسایت معتبر VGC اعلام کرد که یک عنوان AAA از فرنچایز Splinter Cell در دست ساخت قرار دارد. اواخر هفته‌ی پیش نیز، تام هندرسون (Tom Henderson) که یکی از خبرنگارهای فعال در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی است، جزئیات بیشتری از این بازی داد. آقای هندرسون اعلام کرد که این بازی جهان آزاد خواهد بود.

آقای هندرسون گفت:

این بازی جدید المان‌های مخفی‌کاری شبیه به فرنچایز Assassin’s Creed خواهد داشت و از منظر جهان آزاد بودن به اثر Halo Infinite شباهت دارد.

سال گذشته نیز کمپانی یوبیسافت یک علامت تجاری مرتبط به Splinter Cell ثبت کرد که موجب هیجان هواداران شد، اما مشخص شد که مربوط به یک خط تولید لباس بوده است.این علامت تجاری جدید از طرف دیگر، متعلق به یک بازی ویدیویی و یا یک سریال تلویزیونی خواهد بود.

توجه داشته باشید که احتمال دارد، برخلاف شایعات منتشر شده، این علامت تجاری جدید به یک سریال انیمیشنی برای نتفلیکس (Netflix) یا یک عنوان VR اشاره داشته باشد. در نهایت لازم به تاکید است که یوبیسافت پیرامون این علامت تجاری جدید، خبری رسمی اعلام نکرده و در صورت منتشر شدن هرگونه اطلاعات بیشتر، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *