اخبار بازی

اگر God of War 2018 برای پلی استیشن 1 ساخته می‌شد

یکی از کاربران resetera در اقدامی جالب نسخه‌ی 64 بیتی بازی God of War 2018 را برای کنسول پلی استیشن 1 طراحی نمود و بازخوردهای مثبت فراوانی نیز دریافت کرد.

مدتی است که ساخت نسخه‌های دیمیک (Demake) یک بازی و پورت آن‌ها برای کنسول‌های قدیمی مورد توجه علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی قرار گرفته است. البته، انجام این عمل اصلاً و ابد ساده نیست و توانایی‌ها و ابزار خاص خود را طلب می‌کند. در این بین، برخی از افراد وجود دارند که از شرایط فوق بهره‌مند هستند و باعث خلق شدن دیمیک بازی‌های مختلف از جمله The Last of Us و Death Stranding در سال‌های اخیر شده‌اند.

به دنبال این موضوع، یکی از کاربران resetera در اقدامی جالب نسخه‌ی 64 بیتی بازی God of War 2018 را برای کنسول پلی استیشن 1 طراحی نمود و نتیجه‌ی حاصل شده نیز با بازخوردهای مثبت فراوانی روبرو شد. این بازی که با توجه به محدودیت‌های سخت‌افزاری پلتفرم مقصد با تغییرات بسیار زیادی همراه است، از نظر محتوای داستانی حالتی مشابه به نسخه‌ی اصلی دارد. البته، سبک مبارزات در این بازی به دلیل موانع موجود به حالت نوبتی تغییر یافته است و این موضوع باعث می‌شود تا مکانیک‌های جدیدی به بازی افزوده شود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی کوتاه منتشر شده از نسخه‌ی دیمیک بازی God of War 2018 برای کنسول پلی استیشن 1 را مشاهده کنید:

بازی God of War 2018، هم‌اکنون در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار دارد. همچنین، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی نیز به زودی منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *