اخبار بازی

شایعه: آگهی جدید استخدام سونی به ریمیک The Last of Us اشاره دارد

اخیرا سونی آگهی استخدام جدیدی را روی LinkedIn منتشر کرده که به زعم برخی اینسایدرها مربوط به استودیو ناتی داگ و ریمیک The Last of Us بازی است. چندین ماه پیش برخی از اینسایدرهای معتبر مدعی بودند ناتی داگ مشغول ساخت ریمیک این بازی است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس از انتشار نسخه دوم مجموعه لست آو آس، کارگردان این بازی و مدیرعامل استودیو ناتی داگ، آقای نیل دراکمن اعلام کرد او و تیم سازنده پس از چندین سال کار پرفشار نیاز به یک استراحت طولانی دارند و تا مدتی پروژه جدیدی را آغاز نمی‌کند. البته کمی پس از عرضه بازی شایعات زیادی درباره ساخته شدن ریمیک نسخه اول و همچنین بخش چند نفره برای The Last of Us Part II قوت گرفت. هر چند ساخت بخش چند نفره را ناتی داگ از مدت‌ها قبل تایید کرده بود اما، ریمیک نسخه اول این مجموعه کمی تعجب آور بود، زمان زیادی از عرضه نسخه اصلی نمی‌گذرد و ریمستر آن نیز روی PS4 در دسترس است.

با تمام این تفاسیر بسیاری از اینسایدرها با یکدیگر در این باره هم نظر بودند که ریمیک The Last of Usدر دست ساخت قرار دارد و حال آکهی جدید استخدام سونی نیز شاید آن را به نحوی تایید می‌کند. اخیرا یکی از استودیوهای زیر مجموعه پلی استیشن آگهی استخدام جدیدی را در LinkedIn منتشر کرده‌است.
آگهی استخدام مربوط به موقعیت طراح فنی مراحل است، از ویژگی‌های مد نظر برای استخدام “پیاده سازی المان‌های یک گیم‎‌پلی ساخته در فریم ورک جدید”، “روایت داستان از ظریق متن‌های موجود در گیم‌پلی بازی”، “ارتقا دادن سناریوهای موجود برای مراحل در جهت ایجاد تعامل بیشتر” “حفظ سیستم‌های حاضر در گیم‌پلی بازی نظیر مبارزه با سلاح سرد، سلاح گرم، کنترل دوربین بازی و اکتشاف در محیط بازی”.

به گفته برخی از اینسایدرها آگهی مربوط به استودیو ناتی داگ است. مشخصا سونی و ناتی داگ هیچگونه اظهار نظر رسمی در این باره نداشته‌اند و تمامی این گفته فعلا صرفا در حد شایعه هستند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *