اخبار بازی

بازی‌های رایگان جدید اپیک گیمز مشخص شدند

به تازگی اپیک گیمز (Epic Games) از بازی‌های رایگان جدید فروشگاه خود پرده برداشته است. Godfall Challenger Edition و Prison Architect جایگزین Dead By Daylight خواهند شد.

از هفته‌ی آینده قادر خواهید بود تا بازی‌های Godfall Challenger Edition و Prison Architect را به صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید. در حال حاضر دو بازی Dead By Daylight و While True: learn به صورت رایگان از این فروشگاه قابل دریافت هستند. برای دریافت این دو بازی تا نهم دسامبر فرصت دارید.

نسخه‌ی Challenger بازی Godfall همین چهارشنبه معرفی شد. این بازی قرار است یکی از عناوین رایگان پلی‌استیشن پلاس در ماه دسامبر هم باشد. Challenger Edition شامل محتوای داستانی بازی اصلی و بسته الحاقی آن یعنی Fire & Darkness نخواهد بود، اما به بازی‌بازان اجازه خواهد داد تا مستقیم به سراغ سه حالت Endgame بازی یعنی Lightbringer، Dreamstones و Ascended Tower of Trials بروند.

در ماه ژانویه بود که اپیک گیمز مدعی شد فروشگاه آن‌ها از زمان آغاز به کار در سال 2018 موفق به جذب بیش از 160 میلیون کاربر شده است. این فروشگاه از ابتدا به صورت هفتگی بازی‌های رایگان را در اختیار کاربران قرار داده است. در سال 2020 شاهد در دسترس قرار گرفتن 103 بازی به صورت رایگان از طریق فروشگاه اپیک گیمز بودیم. ارزش این بازی‌ها به صورت کلی 2407 دلار است.

بازی Godfall در حال حاضر برروی پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و پلتفرم PC در دسترس است.

Orhan gencebayAli Hassan nejad
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *