اخبار بازی

بسته الحاقی Dead Cells با نام The Queen and the Sea معرفی شد

بسته الحاقی جدید بازی Dead Cells یعنی The Queen and the Sea به تازگی معرفی شده است. این بسته الحاقی دو بایوم جدید، سلاح‌ها و دشمنان جدید، یک باس جدید و یک پایان متفاوت را به بازی اضافه خواهد کرد.

موشن توئین (Motion Twin) و ایول امپایر (Evil Empire) از جدیدترین بسته الحاقی پولی بازی Dead Cells پرده برداشته‌اند. این بسته الحاقی که The Queen and the Sea نام دارد قرار است دو بایوم جدید را به بخش پایانی بازی اضافه کنید. این یعنی مکان‌های High Peak Castle/Derelict Distillery و Throne Room حالتی آلترنتیو خواهند داشت. در ادامه می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از این بسته الحاقی را مشاهده کنید:

برخی از این مکان‌های جدید شامل کشتی‌های به گل نشسته و یک فانوس دریایی خواهند شد. انتظار یک باس جدید که ظاهرا با King ارتباط دارد را هم داشته باشید. در کنار این‌ها یک پایان متفاوت هم بخشی از بسته الحاقی The Queen and the Sea است. تیم توسعه‌ی بازی ظاهرا اشاراتی به پایان نهایی ماجرای Beheaded هم کرده است. شاید بالاخره با این بسته الحاقی بتوانیم از جزیره‌ی بازی فرار کنیم.

Dead Cells: The Queen and the Sea در اوایل سال 2022 برای پلتفرم PC و کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت در کنار نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. قیمت این بسته الحاقی 4.99 دلار خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *