اخبار بازی

اولین قسمت از مجموعه‌ی Into the Starfield منتشر شد + ویدیو

قسمت اول مجموعه‌ی مستند Into the Starfield که در جهت آشناسازی بیشتر گیمرها با بازی استارفیلد (Starfield) تهیه شده است، با نام The Endless Pursuit منتشر شد.

شرکت بتسدا (Bethesda) اخیراً اقدام به تولید مجموعه ویدیوهای جدیدی به نام Into the Starfield کرده است و قصد دارد تا به مرور زمان، قسمت‌های مختلفی از آن را منتشر کند. با استناد به درج کلمه‌ی “Episode 1” و انتخاب نام “The Endless Pursuit” برای قسمت اول این ویدیو، می‌توان چنین استنباط کرد که در آینده قطعاً قسمت‌های جدیدی از این مجموعه‌ی مستند منتشر خواهد شد. طی قسمت اول مجموعه‌ی Into the Starfield، کارگردان این بازی یعنی آقای تاد هاوارد (Todd Howard) در کنار طراح ارشد آن یعنی آقای مت کاروفانو (Matt Carofano) و مدیر استودیوی بتسدا یعنی خانم آنجلا برودر (Angela Browder)، در مورد نحوه‌ی خلق ایده‌ی بازی Starfield صحبت کردند.

با توجه به گفته‌های این سه شخص، بتسدا کاملاً در زمینه‌ی ساخت Starfield و تبدیل کردن این بازی به عنوانی که همانند Elder Scrolls V: Skyrim بتوان آن را سال‌های سال تجربه نمود جدی است. از طرفی دیگر، صحبت‌های تاد هاوارد چنین نمایان می‌کنند که خلق داستان منحصر به فرد در این بازی یکی از رکن‌های اساسی آن خواهد بود. همچنین، این شرکت پس از خلق جهان فانتزی The Elder Scrolls 5: Skyrim، جهانی واقع‌گرایانه‌تر برای Fallout خلق کرد و این روند در مورد Starfield نیز صدق خواهد کرد.

در واقع، طبق گفته‌ی وی بتسدا در قبال بازی Starfield به دنبال ارائه‌ی تجربه‌ای نزدیک‌تر به واقعیت خواهد بود. برای مثال، وی چنین ادعا کرد که حتی می‌توان در گوشه‌ای از جهان بازی نشست و طلوع و غروب خورشید را تماشا کرد. البته وی در وصف Starfield به جای کلمه‌ی “بازی” از کلمه‌ی “جهان” استفاده کرد و تجربه‌اش را “دو قدم به سمت بیرون” نامید که احتمالاً به نوآوری‌های این بازی اشاره دارد.

در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

بازی Starfield، به صورت انحصاری کنسولی برای ایکس باکس سری ایکس و اس به همراه پلتفرم رایانه‌های شخصی در حال توسعه است. همچنین، این بازی در زمان انتشار خود یعنی در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۱ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۲) در دسترس مشترکین سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *