اخبار بازی

تاریخ انتشار Sons Of The Forest مشخص شد – واران گیم

پس از نزدیک به دو سال سکوت خبری، استودیو Endnight Games از تاریخ انتشار Sons Of The Forest رونمایی کرد. این بازی ۳۰ام اردبیهشت ماه ۱۴۰۱ (۲۰ام می ۲۰۲۲) به صورت انحصاری برای پلتفرم PC منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

اواخر سال ۲۰۱۹ استودیو کانادایی Endnight Games از بازی Sons Of The Forest رونمایی کرد. این بازی قرار است دنباله مستقیمی به عنوان Forest محصول سال ۲۰۱۴ این استودیو باشد. Forest در زمان انتشار به دلیل ارائه یک سبک خاص از وحشت و همچنین ترکیب آن با یک محیط مرموز که سرشار از رازهای مخوف است، بسیار مورد توجه طرفداران ژانر وحشت قرار قرار گرفت. محصول Endnight Games یادآور فیلم‌های قدیمی ژانر وحشت بود و با ادغام سبک بقا، مکانیزم‌های ساخت و ساز و المان‌های کو-آپ ترکیب دلنشینی را ارائه می‌کرد.

از زمان معرفی دنباله بازی سازندگان در سکوت مطلق خبری فرورفته بودند و از ارائه هرگونه اطلاعات و جزئیات درباره بازی خودداری می‌کردند. مدتی پس از انتشار تریلر معرفی بازی اعلام شده بود تاریخ انتشار Sons Of The Forest در بازه سال ۲۰۲۱ میلادی است اما، زمان دقیق انتشار بازی مشخص نبود.

سازندگان بالاخره روز گذشته ضمن انتشار خبر تاخیر بازی، اعلام کردند این عنوان ۳۰ام اردبیهشت ماه ۱۴۰۱ (۲۰ام می ۲۰۲۲) به صورت انحصاری برای پلتفرم PC منتشر می‌شود. Endnight Games نیز مانند بسیاری از استودیوها تصمیم گرفت تاریخ انتشار بازی خود را از اواخر سال ۲۰۲۱ به ۲۰۲۲ موکول کند.

مشخص نیست در آینده Sons Of The Forest برای کنسول‌های بازی نیز منتشر شود یا خیر.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *