اخبار بازی

رویداد PlayStation Partner Awards 2021 ماه آینده برگزار می‌شود

سونی اعلام کرد که مراسم PlayStation Partner Awards 2021 برای ژاپن و آسیا از 2 تا 3 دسامبر 2021 مصادف با 11 تا 12 آذر 1400 برگزار خواهد شد.

مانند سال گذشته، این رویداد عناوین موفق سازندگان در سراسر ژاپن و آسیا را همراه با جوایز ویژه جشن خواهد گرفت. البته برخلاف سال گذشته، سونی برندگان جوایز را از طریق حساب رسمی توییتر پلی‌استیشن ژاپن اعلام خواهد کرد.

از سال 1994، سونی موفقیت‌های عناوین خود را هر سال با برگزاری رویداد PlayStation Awards جشن می‌گیرد. با وجود این که سال گذشته این شرکت نام رویداد را به «PlayStation Partner Awards» تغییر داد، روند جایزه گرفتن در آن تغییر نکرده است؛ به اندازه‌ی کافی در فروش عناوین خود روی پلی‌استیشن موفق باشید تا بتوانید یک جایزه‌ی جذاب با چهار نماد اصلی کنسول را برای خود به ارمغان بیاورید.

متأسفانه، به نظر نمی‌رسد که برنامه‌ی امسال پخش زنده داشته باشد. با این حال، برنده‌‌ی هر جایزه از طریق حساب توییتر PlayStation_JP اعلام خواهد شد. علاوه بر این، قرار است یک پیام ویدئویی ویژه از هر برنده با صدای توموکازو سوگیتا (Tomokazu Sugita) منتشر شود. سوگیتا صداپیشگی شخصیت‌های محبوب در انواع بازی‌های ویدیویی و انیمه‌ها از جمله Gintama را بر عهده داشته است.

همان‌طور که گفته شد، رویداد PlayStation Partner Awards 2021 برای ژاپن و آسیا از 2 تا 3 دسامبر 2021 مصادف با 11 تا 12 آذر 1400 برگزار خواهد شد.

Ali984یوحان
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *