اخبار بازی

نسخه جدید Cyberpunk و Witcher از بخش چند نفره بهره می‌برند

آقای آدام کیشینسکی (Adam Kiciński)،رئیس سی دی پراجکت رد در جلسه پرسش و پاسخی با سرمایه گذاران اعلام کرد در نسخه جدید Cyberpunk و همچنین ویچر حتما المان‌های چندنفره و فعالیت‌های گروهی وجود خواهد داشت، البته نه الزاما در زمان عرضه. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

در اوایل سال میلادی جاری بود که استودیو سی دی پراجکت رد در اوج مشکلات و چالش‌هایی که به دلیل عرضه ضعیف سایبرپانک پیش رویش قرار داشت، اعلام کرد قصد دارد بخش چند نفره نیز برای این بازی طراحی کند. البته این بخش چند نفره به عنوان قسمتی از تجربه بخش داستانی در نظر گرفته‌ شده‌اند و رفته رفته به بازی افزوده می‌شوند. حال مدیرعامل کمپانی توضیحات تکمیلی و دقیق‌تر را درباره این تصمیمات ارائه کرده‌است.

آقای آدام کیشینسکی (Adam Kiciński)،رئیس سی دی پراجکت رد اخیرا جلسه پرسش و پاسخی با سرمایه گذاران برگزار کرده‌است و طی این جلسه به آن‌ها وعده داده که نسخه جدید Cyberpunk و Witcher از بخش چند نفره بهره می‌برند و همچنین نسخه‌های فعلی نیز رفته رفته المان‌های چند نفره و فعالیت‌های گروهی دریافت خواهند کرد. ایشان مشخص نکردند دقیقا کدام فرنچایز در اولویت این مسئله قرار دارد و زودتر در بخش آنلاین فعال خواهد شد. به گفته آقای کیشینسکی افزودن المان‌های چند نفره به نسخه‌های فعلی مانند یک تمرین برای تیم سازنده است تا بتوانند با اصول کار در نسخه‌های آینده آشنا شوند و یک بخش چند نفره کامل را ارائه کنند

سی دی پراجکت در حال حاضر مشغول رفع ایرادات فنی سایبرپانک ۲۰۷۷ و ساحت نسخه‌های نسل نهمی است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *