اخبار بازی

ایکس باکس در آینده معادلی برای تروفی پلتینیوم ارائه می‌دهد

مدیر پروژه‌ی ایکس باکس، جیسون رونالد (Jason Ronald)، در مورد احتمال اضافه شدن معادلی مانند تروفی پلاتینیوم پلی استیشن به ایکس باکس صحبت می‌کند.

به گزارش Gamingbolt، در آخرین قسمت پادکست Iron Lords، مدیر پروژه‌ی ایکس باکس، جیسون رونالد، در مورد برنامه‌هایی پیرامون اضافه کردن معادلی برای تروفی پلاتینیوم به پلتفرم ایکس باکس صحبت کرد. در پلتفرم پلی استیشن، بازی‌بازان زمانی که تمامی تروفی‌ها را دریافت کنند، یک تروفی پلاتینیوم نیز دریافت خواهند کرد. ایکس باکس نیز شامل سیستمی مشابه تروفی، تحت عنوان اچیومنت می‌شود، اما صد درصدی کردن تمامی اچیومنت‌ها به شما اچیومنت جدیدی معادل تروفی پلاتینیوم نمی‌دهد. تیم ایکس باکس به دنبال اضافه کردن یک معادل برای تروفی پلاتینیوم است.

رونالد در مورد این موضوع گفت:

ما قطعاََ این بازخورد را شنیده‌ایم. قابلیت اچیومنت واقعاََ جذاب است، زیرا بازی‌بازان هر کدام به شیوه‌های گوناگونی بازی‌ها را تجربه می‌کنند. بنابراین ما واقعا در مورد این موضوع فکر می‌کنیم که چگونه به مخاطبین پیرامون انجام بازی‌ها، به شکل‌های مختلف پاداش بدهیم.

گیمرهایی وجود دارند که تنها ترجیح می‌دهند بازی‌های چندنفره تجربه کنند. چگونه باید به این افراد پاداش بدهیم و پیشرفت آن‌ها را به تصویر بکشیم؟ افرادی نیز وجود دارند که تعدادی بازی خاص و متفاوت را تجربه می‌کنند؛ چگونه به این دسته از افراد پاداش دهیم و برای پیشروی آن‌ها احترام قائل شویم؟ عده‌ای مثل من تکمیل‌کننده هستند و باید یک بازی را 100 درصد کنند. این افراد نیز باید پاداش خاص خود را دریافت کنند.

بنابراین یک تعادل باید شکل بگیرد و ما در این مبحث بازخوردهای زیادی دریافت کرده‌ایم. امروز چیزی برای رونمایی نداریم، اما این موضوع قطعاََ در برنامه‌ی ما وجود دارد.

قبل از این نیز ایکس باکس به بهبودها و برتری‌های رقیب خود یعنی پلی استیشن اشاره داشته است. مدتی پیش آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer) کنترلر دوال‌سنس را تحسین کرد و متذکر شد که شاید در آینده تیم ایکس باکس چنین پیشرفت‌هایی را در کنترلرها اعمال کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *