اخبار بازی

حضور Havik ،Reptile و Ashrah در جمع مبارزان Mortal Kombat 1

استودیو NetherRealm اخیرا تریلری را به مناسبت آغاز مسابقات EVO منتشر کرده که در آن حضور Havik ،Reptile و Ashrah در جمع مبارزان Mortal Kombat 1 تایید می‌شود. حضور کارکتر «Sareena» نیز به عنوان مبارز بخش Kameo تایید شد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

تقریبا از زمان معرفی بازی Mortal Kombat 1، استودیو NetherRealm دائما با انتشار اخبار، تریلر و ویدیوهای مختلف از روند ساخت این بازی در تلاش بوده ضمن بازاریابی برای این عنوان، رضایت مخاطبان نیز جلب کند. به نظر می‌رسد این روند فعلا ادامه دارد. جدیدترین تریلر بازی مورتال کامبت۱ به مناسب آغاز هفته مسابقات EVO منتشر شد. در این تریلر جدید سه شخصیت دیگر در میان ترکیب شخصیت‌های بازی تایید شد. Reptile که از نسخه اول این مجموعه حضور داشته و علی رغم اینکه تقریبا هر یک بازی در میان قابل انتخاب بوده، همیشه یکی از شخصیت‌های محبوب میان طرفدارن به شمار می‌رود. Havik هرچند آخرین بار در بازی «Mortal Kombat: Armageddon» حضور یافت اما، علاقه مندان به اسطوره شناسی و پیش زمینه جهان مورتال کامبت به خوبی از اهمیت نقش وی بر رویدادهای بازی آگاه هستند.

شخصیت بعدی که به جمع مبارزان Mortal Kombat 1 ملحق می‌شود، Ashrah است که او هم مانند Havik آخرین بار در بازی Mortal Kombat: Armageddon حضور داشت. مسلما Ashrah نه به اندازه Reptile میان طرفداران محبوب است و نه به اندازه Havik در رویدادهای بازی نقش دارد، باید دید سازندگان در پیش زمینه داستانی جدید وی چه تدابیری به کار برده‌اند و آیا او نیز می‌توانند مانند برخی شخصیت‌های دیگر، به عضو جدایی ناپذیر مبارزان مورتال کامبت تبدیل شود یا خیر. شما می‌توانید تریلر معرفی این سه شخصیت در کنار شخصیت Sareena که قرار است به عنوان مبارزه Kameo در بازی حضور یابد را از اینجا تماشا کنید.

بازی Mortal Kombat 1 بیست و هشتم شهریور برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *