اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Twelve Minutes برای PS4 و نینتندو سوییچ مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Twelve Minutes برای PS4 و PS5 و نینتندو سوییچ ۱۶ام آذر ماه خواهد بود. این بازی در ماه آگوست برای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس به همراه رایانه‌های شخصی عرضه شده بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بازی جدید Luis Antonio بدون شک یکی از خاص‌ترین و مورد انتظارترین بازی‌ها برای طرفداران ایکس باکس در سال میلادی جاری بود. سبک و سیاق خاص گیم‌پلی بازی و روایت داستانی و همچنین حضور بازیگران نامدار در نقش گویندگان این پروژه سبب شده بود تا انتظارات تا حد زیادی از بازی بالا برود. بالاخره این عنوان ۲۸ام مرداد ماه برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه شد و تا حدی توانست رضایت مخاطبان و منتقدان را جلب کند. حالا پس از گذشت چند ماه از عرضه بازی، دوازده دقیقه برای سایر پلتفرم‌های اصلی نیز عرضه می‌شود.

تاریخ انتشار بازی Twelve Minutes برای PS4 و PS5 و نینتندو سوییچ ۱۶ام آذر ماه خواهد بود. داستان بازی مربوط به یک زوج جوان است که در شبی مشغول صرف شام هستند تا اینکه یک مرد مشکوک که مدعی است پلیس است به خانه‌ آن‌ها می‌آید و به زن اتهام قتل می‌زند. پس از آن شوهر در یک لوپ زمانی ۱۲ دقیقه‌ای اسیر می‌شود و باید برای نجات خود و پرده برداشتن از حقیقت، راه‌های مختلفی را امتحان کند.

راه‌های زیادی برای پیشروی در بازی وجود دارند و هر کدام یک بخش از ماجرا را روشن می‌کنند.
Twelve Minutes برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *