اخبار بازی

بازی Serious Sam 4 برای PS5 رده بندی سنی شد

بازی Serious Sam 4 برای PS5 مدتی قبل در آلمان رده بندی سنی شده‌است. این بازی بیش از یک سال از که روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوگل استدیا در دسترس است. هنوز نسخه‌های کنسول بازی به صورت رسمی معرفی نشده‌اند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو Croteam و کمپانی Devolver Digital نزدیک به یک سال پیش با عرضه نسخه چهارم از مجموعه Serious Sam، بار دیگر این شوتر اول شخص کلاسیک و جریان ساز را احیا کردند و مخاطبان جوان‌تر فرصت پیدا کردند تا یک نسخه از این مجموعه را تجربه کنند. این بازی از سپتامبر سال ۲۰۲۰ روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوگل استدیا در دسترس بوده‌است و ظاهرا قرار است برای کنسول‌های اصلی نیز عرضه شود.

به گزارش وبسایت Gematsu، بازی Serious Sam 4 برای PS5 توسط موسسه USK در آلمان رده بندی سنی شده‌است. این بازی قرار بود در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه شود اما، به دلیل قرارداد انحصاری که گوگل با کمپانی Devolver Digital داشت، این نسخه به صورت موقت لغو شدند. مدت زمان اعتبار قرارداد گوگل تا پایان سال میلادی جاری است و با توجه به اینکه تنها یک ماه تا پایان امسال باقی مانده، ظاهرا ناشر در حال آماده سازی مقدمات برای عرضه بازی روی کنسول‌های مختلف است.

لازم به ذکر است که هنوز به صورت رسمی هیچ اطلاعیه‌ای منتشر نشده‌است و تمامی این اخبار در حال حاضر جنبه غیر رسمی دارند اما، با توجه به رده بندی شدن بازی، می‌توان انتظار داشت در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی نسخه‌های کنسولی باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *