اخبار بازی

نام عناوین رایگان ماه دسامبر سرویس ایکس باکس لایو فاش شد

بازی‌های Escaptist 2 ،Tropcio 5 به همراه عناوینی دیگری مانند !Orcs Must Die و Insanely Twisted Shadow Planet، به عنوان بازی‌های رایگان این ماه سرویس ایکس باکس لایو معرفی شدند.

با توجه به اظهارات یکی از کاربران که پیش از این سابقه‌ی افشای عناوین رایگان سرویس‌ پلی‌استیشن پلاس در ماه‌های اخیر را داشته است، به نظر می‌رسد که نام عناوین رایگان این ماه سرویس ایکس باکس لایو پیش از معرفی رسمی فاش شده باشد. بازی‌های Tropico ،Ecapist 2 ، !Orcs Must Die و Insanely Twisted Shadow Planet عناوین رایگان سرویس ایکس باکس لایو برای ماه نوامبر هستند.

لازم به ذکر است که در ماه قبلی، بازی‌های Moving Out و Kingdom Two Crowns برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری اکس/اس و عناوین Rocket Knight و Lego Batman 2 DC Super Heroes برای کنسول ایکس باکس 360 به صورت رایگان در دسترس کاربران سرویس‌ ایکس باکس لایو قرار گرفته بودند.

همچنین مایکروسافت و ایکس باکس به مناسبت جمعه‌ی سیاه (Black Friday)، از تخفیفات خود رونمایی کرده و این تخفیفات علاوه بر بازی‌ها، بسته‌های الحاقی و Season Pass عناوین مختلف را نیز شامل می‌شود. لازم به ذکر است که اشتراک سه ماهه‌ی گیم پس نیز در حال حاضر به قیمت یک دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *