اخبار بازی

کیانو ریوز موافق حضور جان ویک و نئو در Mortal Kombat نیست

کیانو ریوز (Keanu Reeves)، بازیگر مشهور هالیوودی، اخیراً از عدم علاقه‌ی خود به حضور شخصیت‌های جان ویک و نئو در سری بازی‌های Mortal Kombat خبر داده است.

آقای ریوز به‌تازگی در مصاحبه وب‌سایت با Esquire در خصوص احتمال حضور شخصیت‌ نئو (Neo) از سری فیلم‌های The Matrix و جان ویک (John Wick) در بازی‌های Mortal Kombat صحبت کرده است. وی در مصاحبه با وب‌سایت مذکور اشاره کرد که موافق حضور این شخصیت‌ها در فرنچایز اشاره شده نیست. ریوز در این باره می‌گوید:

سری بازی‌های Mortal Kombat از بسیاری جهات فوق‌العاده هستند، اما اگر دست من باشد موافق حضور شخصیت‌های جان ویک و نئو در این بازی‌ها نیستم؛ چراکه اعتقاد دارم این شخصیت‌ها جداگانه کار خود را انجام می‌دهند. این فرنچایز نیز جداگانه کار خودش را باید انجام دهد.

مالکیت امتیاز آی‌پی Mortal Kombat، استودیوی ندررلم (NetherRealm) و همچنین سری فیلم‌های The Matrix در اختیار شرکت برادران وارنر (Warner Bros) است. بنابراین احتمال وجود یک کراس‌اوور منطقی به نظر می‌رسد. با این حال، مالکیت فیلم‌های جان ویک در اختیار شرکت Lionsgate است. با این وجود، این به معنا نیست که کراس‌اوور برای جان ویک نمی‌تواند رخ دهد.

ادن بون (Ed Boon) پیش‌تر نیز در خصوص اضافه کردن شخصیت‌های جان ویک و نئو به بازی Mortal Kombat صحبت کرده بود. آقای بون قبلاً در مورد اینکه چگونه قصد داشت نئو و جان ویک را به Mortal Kombat 11 اضافه کند صحبت کرده بود، اما هرگز این اتفاق رخ نداد. بون در سال 2019 در مصاحبه با Game Informer گفت که ندررلم به آوردن Neo به بازی Injustice 2 خیلی نزدیک بود، اما این موضوع نیز هرگز محقق نشد.

جدیدترین آثار کیانو ریوز یعنی فیلم‌های The Matrix: Resurrections و John Wick 4، به ترتیب در دسامبر 2021 و می 2022 اکران خواهند شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *