اخبار بازی

ایکس‌باکس فعلا برنامه‌ای برای اضافه کردن FPS Boost به بازی‌های دیگر ندارد

مدیر برنامه‌ریزی ایکس‌باکس اخیراً اشاره کرده است که تیم ایکس‌باکس فعلاً قصد ندارد بازی‌های بیشتری را از قابلیت FPS Boost بهره نماید.

جیسون رونالد (Jason Ronald)، مدیر بخش برنامه‌ریزی ایکس‌باکس، به‌تازگی در مصاحبه‌ی اخیر خود با پادکست Iron Lords اطلاعات جدیدی را در مورد برنامه‌‌های آینده‌ی مایکروسافت برای FPS Boost ارائه داده است. به گفته‌ی وی، مایکروسافت در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن قابلیت FPS Boost به بازی‌های سازگار با نسل قبل در آینده‌ی نزدیک ندارد.

قابلیت FPS Boost

همچنین آقای رونالد فاش کرد در حالی که تیم ایکس‌باکس همیشه به دنبال بهبود بازی‌های قدیمی برای پلتفرم‌های مدرن است، اما متأسفانه تکنیک‌های فعلی آن‌ها به محدودیت‌های خود رسیده‌اند. استفاده از آن تکنیک‌ها در بازی‌های دیگر، بیشتر باعث ایجاد باگ‌هایی می‌شود و بنابراین تیم نمی‌تواند با استفاده از تکنیک‌های فعلی خود کار بیشتری با FPS Boost انجام دهد.

وی در این باره اظهار داشت:

ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی هستیم که بتوانیم بازی‌ها را بهبود ببخشیم که این موارد می‌تواند شامل افزایش رزولوشن، بهبود نرخ فریم و مواردی مانند Auto HDR باشد.در حال حاضر، با تکنیک فعلی که با FPS Boost در اختیار داریم، ما بیشتر از 130 بازی FPS Boost شده را امتحان کرده‌ایم و در برخی موارد اکثریت قریب به اتفاق بازی عالی اجرا می‌شوند، اما بعد متوجه می‌شویم یک باگ در آن 80 درصد از کار را از بین می‌برد.

ما به دنبال فرصت‌ها و راه‌های جدید برای ارتقای بازی‌ها هستیم، اما فعلاً برای آیند‌ه‌ی نزدیک برنامه‌ای نداریم. در حال حاضر فکر می‌کنم در حال یافتن برخی از محدودیت‌های تکنیک فعلی هستیم.

تیم ایکس‌باکس اخیرا اعلام کرده است که به دلیل انبوهی از مشکلات حقوقی و فنی، کنسول‌های ایکس باکس دیگر هیچ بازی سازگار با نسل قبل را دریافت نخواهند کرد. FPS Boost از سال گذشته به یکی از بهترین ویژگی‌های اکوسیستم ایکس‌باکس تبدیل شده است و طرفداران فعلا باید انتظارات خود را برای یک ویژگی دیگر مورد علاقه‌ی خود پایین بیاورند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *