اخبار بازی

Mass Effect Legendary Edition به گیم پس خواهد آمد

فروشگاه ایکس‌باکس، این هفته Mass Effect Legendary Edition را به عنوان یکی از بازی‌های سرویس گیم پس (Game Pass) فهرست کرده است.

این فهرست شدن بازی، توسط وب‌سایت لهستانی XGP مشاهده شد. چنان که روز جمعه، ایکس‌باکس در فروشگاه رسمی خود برای مدت کوتاهی این سه گانه‌ی ریمستر شده را با برچسب گیم پس لیست کرده بود.

همان‌طور که می‌دانید EA Play، سرویس اشتراک بازی‌های اختصاصی الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، همراه با اشتراک التیمیت گیم پس عرضه می‌شود و این شرکت همواره بازی‌های جدید خود را یک سال پس از انتشار به این سرویس اضافه کرده است. بنابراین انتشار این سه گانه روی گیم پس دور از انتظار نیست.

بایوویر (BioWare) عنوان Mass Effect Legendary Edition را در ماه می 2021 (اردیبهشت ۱۴۰۰) منتشر کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. همچنین چندی پیش الکترونیک آرتس اعلام کرد که فروش نسخه‌ی Legendary بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌های قبل از انتشار آن بوده است.

بازی Mass Effect Legendary Edition در حال حاضر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. همچنین این اثر از طریق بکوارد بر روی کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس نیز قابل بازی است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *