اخبار بازی

کاپیتان آمریکا و ایندیانا جونز به Call of Duty Vanguard می‌آیند

اطلاعات لو رفته‌ی جدید حاکی از آنند که دوتا از محبوب‌ترین شخصیت‌های فیلم‌های جنگ جهانی دوم به عنوان Call of Duty Vanguard خواهند آمد.

دیتاماینر‌ها در تلاش اخیر خود برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی آینده‌ی بازی Call of Duty Vanguard فهمیدند که دو شخصیت استوره‌ای و کمیکی ایندیانا جونز (Indiana Jones) و کاپیتان آمریکا (Captain America) تحت رویدادی با اسم قهرمانان آمریکایی (American Heroes) معرفی خواهند شد.

یکی از کاربران توئیتر که سابقه‌ی خوبی در لو دادن اطلاعات سری Call of Duty دارد، بعد از انتشار این خبر به عنوان مدرک، تصاویر کارت شخصیت ایندیانا جونز، طراحی هنری شخصیت کاپیتان آمریکا و تصویر رویداد قهرمانان آمریکایی را منتشر کرد که در ادامه‌ی مطلب قابل مشاهده است.

در لیست قهرمانان تخیلی آمریکایی، کاپیتان آمریکا و ایندیانا جونز معروف‌ترین مبارزین ضد نازی‌ هستند و به همین دلیل هم حضورشان در عنوان Call of Duty Vanguard با عقل جور در می‌آید. البته، رسانه‌های مختلف با شرکت اکتیویژن در اینباره تماس گرفته‌اند و در تلاشند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند.

همانطور که انتظار می‌رفت، عنوان Call of Duty Vanguard توانست فروش خوبی را کسب کند، اما احتمالا این مطلب با انتشار بازی‌هایی مثل Battlefield 2042 و Halo Infinite تغییر خواهد کرد.

البته، احتمال می‌رود که هر دوی این شخصیت‌ها به عنوان Warzone هم وارد شوند، جدا از نقشه‌ی جدید جنگ جهانی دوم این بازی. با این حساب، فقط می‌توانیم منتظر اطلاعات بیشتری از این رویداد باشیم.

در ادامه‌ می‌توانید تصاویر منتشر شده از این دو شخصیت را مشاهده کنید:

Call of Duty Vanguard
تصویری از شخصیت کاپیتان آمریکا که در فایل‌های بازی Call of Duty Vanguard پیدا شده است
Call of Duty Vanguard
تصویری مربوط به کارت شخصیت ایندیانا جونز
Call of Duty Vanguard
تصویری از رویداد قهرمانان آمریکایی

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *