اخبار بازی

نویسنده Assassin’s Creed به یوبی سافت بازگشت

آقای داربی مک دویت(Darby McDevitt)، نویسنده Assassin’s Creed و کارگردان داستانی اکثر نسخه‌های این مجموعه مجددا به تیم سازنده در یوبی سافت ملحق شد. ایشان سال گذشته و پس از نزدیک به یک دهه همکاری از یوبی سافت جدا شده بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مجموعه Assassin’s Creed یکی از محبوب‌ترین و پول سازترین فرنچایزهای در اختیار یوبی سافت است که بیش از یک دهه به عنوان یکی از ارکان اصلی شرکت و یکی از اصلی‌ترین منابع درآمد کمپانی ایفای نقش کرده‌است. پس از تحویلی که این مجموعه در سبک جهان، داستان و سبستم مبارزات خود با Origins به خود دید، ظاهرا قرار است اکوسیستم بازی و نگرش ناشر به این آی‌پی در نسخه بعدی که در حال حاضر با نام Infinity شناخته می‌شود، تغییر کند. باید دید در سال‌های آتی سازندگان چه سیاست جدیدی را در قبال این فرنچایز در پیش می‌گیرند. حداقل می‌توان گفت یکی از افراد کهنه‌کار و نام آشنا برای طرفداران مجموعه، بار دیگر به تیم سازنده ملحق شده‌است.

آقای داربی مک دویت(Darby McDevitt)، نویسنده Assassin’s Creed و کارگردان داستانی اکثر نسخه‌های این مجموعه مجددا به تیم سازنده در یوبی سافت ملحق شد. ایشان سال گذشته و پس از نزدیک به یک دهه همکاری از یوبی سافت جدا شده بود. وی به عنوان نویسنده ارشد و از نسخه Revelations در تمامی نسخه‌های این مجموعه حضور داشت. به گزارش وبسایت VGC ایشان در صفحه شخصی خود خبر بازگشتشان را تایید کردند و اعلام کردند یوبی سافت بهترین گزینه برای ایشان برای ادامه دادن حرفه شغلی است.

مشخص نیست یوبی سافت باز هم از ایشان در تیم سازنده اساسین کرید بهره ببرد یا خیر ولی با توجه به تجربه ایشان در بخش طراحی داستان، به احتمال زیاد باز هم در همین بخش مشغول به کار خواهند شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *